Jaloezioe, wat nou?

Hoi meiden!
Ik heb een probleem waar denk ik zo wat elke meid mee zit, die domme jaloezie! maar bij mij is het dus echt erg, ik word ALTIJD te snel jaloers op liefdesvlak, ik laat niets merken want hij geeft mij ook alle vrijheid, maar laatst zat er een meisje op zijn schoot en ik was zoo boos, hij kende haar amper, maar laatst had ik de hand van mijn bestevriend vast, is dat erg? hij is ten slotte mijn allerbestevriend, maar weet misschien iemand hoe ik die jaloezie wat kan bedaren? En tot waar mag je vriendje met een ander meisje gaan? knuffel, op de schoot, hand vasthouden?

Ik benmaar dertien maar je kan op z’n minst zeggen dat je het een beetje vervelend vond dat dat meisje op zijn schoot zat. Maar duwde hij haar op zijn schoot of drong ze zichzelf bij hem op? Succes in iedergeval. Hand vasthouden of omhelzen kan best, maar op de schoot… twijfelgeval.
mijn mening.xx

vertel hem ook gewoon dat je snel jaloers ben dan kan die je ook gerust gaan stellen dat jij toch wel de enigen ben en vertellen wie iedereen is enzo.
en wieweet is die net als jou ook wel jaloers.en het is een compliment wand als je jaloers ben vind je hem wel egt leuk.en hand in hand kan even jaloers makent zijn als een meisje op iemand schoot gaat zitten.zelf ben ik ook onzetent snel jaloers.en als hij beetje dicht bij anders meisjes staat doe ik het nog erger
:zipper_mouth_face:

Zelf heb ik ook een vriendje en ik zou ook super jaloers worden als hij een ander meisje op zijn schoot zou laten zitten. Vertel hem dat je daar over in zit waarschijnlijk begrijpt hij het wel :wink:
Ik weet niet of hij ook gezien heeft dat je je vriend zijn hand vast hield, maar als hij dat gezien was hij vast ook jaloers…je moet er maar even rustig met je vriendje over gaan praten en uitleggen hoe je je er bij voelt als je hem zo met een meisje ziet. Ik zou het zo hebben gedaan als mn vriendje hetzelfde had gedaan. xx

op schoot? wtf? rot op! echt no waaaay! hahaha dat doe ik toch ook niet bij een andere jongen? ik doe t wel bij hem, is veel leukerXD

Misschien kun je beter gwn eerlijk tegen hem zijn en als hij bijv. iets doet met een ander meisje met hem gaan praten ofzo…?
Suc6 ;p

Zeg dat je het niet leuk vindt en probeer je in te denken dat hij heus geen rare dingen gaat doen (want hij is te vertrouwen toch?).

“Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.”
Dat denk ik altijd wanneer ik jaloers wordt.
Als ik dan mn vriendje met een vriendin van hem zag knuffelen dan word ik ook jaloers. Maar als ik daar dan boos over ga worden mag ik het natuurlijk zelf ook niet meer doen. =p
Het werkte voor mij altjid heel goed. :wink:

Als je je echt ergens niet goed bij voelt, moet je dat gewoon eerlijk tegen hem zeggen. Je kunt er beter over praten dan alles opkroppen en dan uiteindelijk ineens ALLES eruit gooien. =p

Op z’n schoot? (’: woeps, nou ik had er zeker wat van gezegt hoor. Dat vind ik niet kunnen eigenlijk, ja als het een hele goeie vriendin is, en het is een lolletje maar, een onbekende…

Maargoed, ik zou met hem erover praten hoor, en hand vast houden met je beste vriend… ja kan wel ja, als het daarbij blijft natuurlijk :stuck_out_tongue:

No go in een relatie: Kus op de mond (ook tongen), sexy mee dansen (althans, ik vind dat echt niet leuk, dus tegen elkaar schuren), schoot vind ik nogal vreemd

Go: Knuffelen (vriendschappelijk), kus op de wang ect.

Ik ben niet iemand die m’n vriend iets verbied, maar hij weet wel waar de limed zit, maar ik zou gewoon praten goooii het eruit

byna alle jongens by my op school geven mij knuffels,
en ik zit gewoon bij iedereen op schoot
van de jongens & handje vast houden
doe ik ook soms.
niks ergs aan.
trouwens soms wel
eens een kusje op de wang.

(dit allemaal voor vrienden)

Ik zou met hem erover praten inderdaad, stil zijn lost niks op believe me.
Vind op de schoot zitten niet erg hoor, maar het moet wel een bekende zijn en niet een 1 of andere onbekende slet die op schoot zit, dus ook onbekend voor hem. Nee zou gewoon zeggen dat, DAT je dwars zit. Succes.