Jaloezie

Ik was net op de mail van mn vriendje aan het kijken. ( don’t ask me why ) Ga niet zeggen dat ik dat niet moest doen, want dat weet ik ook wel.
Alleen toen zag ik dat hij een meisje een paar keer had ge-emailt en er elke keer heel veel xxx achterzette…
Ik kan daar echt zo panisch om worden…
Ik ben echt ontzettend jaloers altijd…

Dit moest ik gewoon even kwijt, geen stomme reactie aub (:

wss bedoelde hij er niks mee, ik zou pas paniekerig worden als hij haar schatje of liefiee zou noemen

Ik snap hoe je je voelt.

Wie is dat meisje dan? waar hebben ze het over? Als je haar kent, kan je misschien in een gesprek haar naam laten vallen…
edit: Althans, als je denkt dat het niet pluis is he. Niet alleen vanwege de 'x’jes

Dan zou ik echt flippen. Maar het probleem is nou juist dat hij nooit meisjes mailt ofzo mailt… dat vond ik zo raar…

idd, of als er iets achterstond van ly ofzo…
het is natuurlijk wel kut maarja. ik denk dat je dit gewoon moet laten gaan…

Ze zit bij hem in de klas. Het ging over school enzo, maar het zag er zo leuk uit. Met van die knipoog smileys enzo…

Niks aan de hand hoogstwaarschijnlijk,
ik krijg nu ontzettend de neiging om hetzelfde te gaan doen omdat ik net zo’n jaloers kreng kan zijn :’) Maar ik weet dat er niks boeiends opstaat xD

Maar eerlijk, niks aan de hand!

Hij doet dat soort dingen ook nooit, hij praat nooit met meisjes. Daarom voelde het zo raar…

Als het over school ging is er waarschijnlijk niks aan de hand! Ik heb altijd het idee dat jongens de ‘afscheidsgroet’ met mailtjes en msn en krabbels na doen van meisjes. Als meisjes één x doen dan doen jongens er ook één en als meisjes er meer doen doen jongens er ook meer. Dat is wat mij is opgevallen dan he… :stuck_out_tongue:

misschien moet je hem een keer mailen, en dan kijken of hij actief is met mailen (dan kan je dus ook checken wnnr hij zn mail naar haar had verzonden–> als hij haar heel snel had geantwoord toen (dit kan je cheken via ‘send’ of by 'beantwoorden en dan heb je een hele lange mail met heen en terug mails en daar staat als t goed is ook de tijd bij van verzenden )en langzaam met jou mailen of zelfs zeggen schat ik ben niet zo van dat mailen óf had hij haar mail pas beantwoord na een dag/2 dagen? en hij mailt jou (snel of langzaam dat maakt dan niet uit) terug, dan weetje volgensmij dat t niks érgs ofzo is als je begrijpt wt ik bedoel…

maar als ze echt actief aan t mailen waren dus om t halfuur/ uur een mailtje dan zou ik zoals hier boven gezegd misschien een keer haar naam laten vallen in een gesprek

succes! ik denk niet dat je je heeel druk hoeft te maken, t waren per slot van rekening xxx’jes en geen ikhouvanjeschatje dingen

Maar hij begon!

Als ze blijven emailen continu, dan kan je er mogelijk wat van zeggen. Het is tenslotte niet de bedoeling dat jij je ongemakkelijk voelt. Zoek er nu maar niet al teveel achter, anders maak je jezelf straks helemaal gek.

oke dankje! (:
Het was dan wel niet in het echt, maar het doet me gewoon iets…
Ik begon echt te shaken en mn hart te bonken enzo.

Ik had hem gesmst, wat die xxx’jes te betekenen hadden. Hij zei dat het niks te betekenen had, maar hij zei dat hij het wel wist?
Ik moet me er misschien ook maar niet te druk over maken, maar het haalt echt het bloed onder me nagels vandaan. Oke, ik ben echt een jaloerse bitch :’)

Het is idd jaloezie makend.
Maar ‘xx’ betekend voor mij in de loop der jaren al per definitie geen kusjes meer.
Dus zie het als onschuldig, zolang jij de echte maar ontvangt.

dat hij wat wist?
jaa ik zou t maar laten, dat is beter voor jou anders word je idd gek
ik ben ook zo hoor! als ik iemand leuk vind, dan is die gene alleen van mij :stuck_out_tongue:

Hij wist dat ie het getypt had, kijk als je het typt maar je doet het standaard zeg maar dan is het anders…

sommige vriendinnen van me sturen ook x’jes, zijn ze daarom nou lesbisch en verliefd op mij?

maar dat doen meiden altijd xD maar jongens soms ook :stuck_out_tongue: dus niet stressen ^^

Dat heb ik ook, heb heel erg snel en heel erg jaloers.
Ik had dat met hyves maar dankzij mij gaat hij nu niet meer met haar om :slightly_smiling_face: