Jaloezie.

Heeft iemand ook erg last van jaloezie tegenover vriendjes/vriendinnen/crush etc?
Ik denk echt dat ik een tè erge vorm heb van jaloezie. Om alles word ik bijna wel jaloers.
Al praat hij met een ander meisje, of als hij uitgaat zonder mij, als een meisje naar hem kijkt, gewoon altijd. D:

Ik kan soms ook jaloers worden, maar dat komt bij mij heel erg doordat ik een slecht zelfbeeld heb en daardoor denk dat mijn vriend beter dan mij kan krijgen.
Die gedachte is heel dom en onrealistisch, maar dat komt omdat ik onzeker ben. Misschien dat het bij jou ook de reden is. Het is denk ik belangrijk om jezelf eraan te herinneren dat je vriend/vriendin voor jou heeft gekozen, en met jou samen wil zijn.

Hij is met jou, niet met iemand anders. Er is geen reden om jaloers te zijn, meisje. Jaloezie is nergens goed voor en vertrouwen is hartstikke belangrijk. Hij heeft niet voor niets met jou gekozen. Een beetje jaloezie is natuurlijk helemaal niet erg, maar maak je niet druk. Nergens voor nodig!

Hier zijn al meerdere topics over en als je even over je jaloezie kwijt wilt kan dat ook in dit topic:

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/hier-kan-je-alles-hem-kwijt.-lucht-je-hart-5-245759.0.html