Jaloezie ..

Ik ben echt heel erg jaloers op een vriendin van me.
Maandag waren we vrij, en gingen we ergens zwemmen, maar omdat zij redelijk grote borsten heeft, werd ze door elke knappe jongen nagekeken… En ik heb dus totaal geen grote borsten, en werd door geen 1 jongen nagekeken. Ik denk dat het niet alleen door de borsten komt maar ook gewoon door haar gezicht enz…Ik ben superjaloers… Zij krijgt ook altijd alle aandacht van jongens en ik nooit…
Ik vroeg me ook af, als je een leuke jongen tegenkomt, (in de stad, in het zwembad, op straat) hoe kun je dan een leuk gesprek beginnen? Ik denk dan altijd van; Hij vind me toch niet leuk, of hij lacht me uit… Ik weet nooit wat ik moet doen…

I NEED HELP!

Geloof me, grote borsten is echt niks. Echt niet. En ik spreek uit ervaring.

Verder gewoon een gesprek beginnen ‘Hey! Hoe is het?’ En vervolgens gaat het vanzelf.

De spontaniteit en dat meiden gewoon lekker hun zelf zijn.

Ik zie nu eerlijk gezegd een meisje voor me die heel veel zelfvertrouwen uitstraalt, en heel knap is. En daarnaast (jij dus) een meisje die ook heel knap is, maar door haar vriendin een beetje verlegen wordt, klopt dat? Of is dat totaal niet zo? Ik herken het namelijk haha

Nee een vraag haha

Ik zou liever nagekeken worden om mijn leuke uitstraling en zelfverzekerde houding dan om mijn cup D. Borsten zeggen niks.

^ Dan ligt het daar denk ik aan. Je moet jezelf niet meer met je vriendin vergelijken, dit heeft totaal geen zin. Kijk eens naar je eigen mooie punten. En als je zelfverzekerdheid uitstraalt komen de jongens vanzelf wel op je af :slightly_smiling_face:

Misschien denk jij dat je vriendin meer aandacht krijgt van jongens door haar borsten, maar is dat misschien eigenlijk zo omdat ze er zelfverzekerd uitziet.
Daar vallen jongens op.

Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk maar je moet gewoon wat zelfverzekerder zijn.
Jongens vallen niet altijd op iemand met cup D. Misschien dat je vriendin meer aandacht krijgt , maar dat betekent niet dat alle jongens haar leuk vinden voor haar borsten. Trouwens , stop met het negatieve denken want wie weet zijn er veel jongens die jou wel harstikke mooi/knap/aardig vonden !

stop met het vergelijken van jezelf met andere. En probeer blij te zijn met wat je hebt.
grote borsten zijn lang niet alles. Echt niet.

En. Positief zijn!

Ik wil je vragen: Als jij een leuke jongen ontmoet, wil je dan dat hij je leuk vindt omdat je borsten of je lichaam zo geweldig zijn/is of omdat je zo leuk overkomt en hij graag vaker met je wilt afspreken om je beter te leren kennen?

En vergeet niet; schoonheid is heel relatief. Ga er niet vanuit dat elke jongen die je tegenkomt de grote borsten van je vriendin prachtig vindt.

Zelfvertrouwen maakt een meisje aantrekkelijk, dus borst naar voren, recht op lopen, niet teveel zorgen maken en gewoon plezier hebben en spontaan zijn :slightly_smiling_face:

Ik herken dit wel, mijn vriendin van vroeger was altijd heel erg dominant zeg maar in onze vriendengroep. Zij stond altijd in de spotlights en wij waren een beetje haar schaduw. :frowning_face: Uiteindelijk ben ik gewoon uit die vriendengroep gestapt want er gebeurde heel veel nare dingen en ik had er gewoon geen zin meer in. Hiermee bedoel ik natuurlijk niet dat je haar moet dumpen als vriendin haha natuurlijk niet! Maar probeer wat spontaner te zijn, ga er niet meteen vanuit dat niemand jou ziet zitten of dat jongens je niet leuk genoeg zouden vinden. Jongens hebben ook verschillende smaken qua meisjes dus er zit vast iemand tussen die jou leuk vind voor wie je bent :slightly_smiling_face:

een fijne persoonlijkheid, een verzorgd uiterlijk (geen plamuurlaag foundation maar draag gewoon schone kleren en draag een fijn parfum bijvoorbeeld), niet roddelen of negatief doen tegen jongens. En gewoon jezelf zijn, als jij graag roddelt en kilo’s foundation op je gezicht wil hebben moet je dat gewoon doen: op ieder potje past een deksel :slightly_smiling_face:
Edit: en borsten zijn ook maar gewoon vetbollen, zo geweldig zijn ze ook niet hoor.