Jaloezie

Hallo girls,
Een half jaar geleden kreeg ik een nieuw baantje. Er werkte ook een jongen en vanaf het eerste moment dat ik hem zag viel ik bijna om. Wáuw, zo´n knappe jongen had ik echt nog nooit gezien! Ik kreeg verliefde gevoelens voor hem. Maar, ik had ook al bijna 2,5 jaar een vriend. Het ging in die tijd ook niet zo goed met mijn vriend en mij. Ik heb maar kort bij dat bedrijf gewerkt vanwege omstandigheden en toen ik er weg ging zag ik hem nooit meer. Ik wilde dolgraag met hem afspreken want ik miste zijn mooie ogen enorm en zijn blonde haren, ik dacht elke dag aan hem. Hij stelde het telkens uit, en de ene keer wilde hij wel afspreken en dan ineens niet meer.
Ik heb dit ook allemaal tegen mijn vriend gezegd. Hij vond het natuurlijk niet leuk maar was blij dat ik eerlijk tegen hem was. Ik kan ook niks aan mijn gevoelens doen.

Ik heb nog steeds na een half jaar regelmatig contact met hem via WhatsApp, ik weet dat het nooit wat gaat worden tussen ons en ik ben nu heel blij met mijn vriend waar ik nu bijna 3 jaar mee heb.
Maar, die jongen, mijn excollega, blíjf ik gewoon een leuke jongen vinden.

Hij zit nu ook sinds 2 maanden op kamers. We praten dus regelmatig gewoon leuk, via App.
Maar gister vertelde hij dat hij dinsdagavond seks heeft gehad met een studiegenoot. Ik dacht eerst gewoon dat hij me jaloers probeerde te maken en dat het niet echt was.
Maar ik merkte al snel dat het wel echt zo was.
Net vertelde hij tegen mij dat hij zin had om te neuken en dat dat ene meisje zo wéér langs kwam.
Hier werd ik spontaan verdrietig van.
Hoe kan ik hem in godsnaam vergeten?
Ik kan er niks aan doen maar het doet mij enorm pijn als ik er aan denk dat hij nu met een ander meisje lig te neuken…

Geen contact meer hebben met die jongen! Dat is voor jou het beste, en ook je vriend. Anders vergeet je hem nooit!

maar had je gewoon vriendschappelijke what’s app gesprekken of wel wat meer ‘romantisch’? Het is misschien ook niet echt leuk voor je vriend dat je deze andere jongen ook wel erg leuk vind.
En trouwens als die jongen zo raar tegen je gaat praten van ‘ik heb zin om te neuken.’ dan begrijp je toch zelf wel dat dit een beetje een raar type is? Gewoon niet meer met hem praten.

Daarom moet je het contact ook (tijdelijk) verbreken. Want het doet je pijn als hij zoon dingen zegt. (logisch). Ik snap dat het heel moeilijk is maar het is wel het beste denk ik! En als je over hem heen bent/ hem vergeten bent kun je voorzichtig weer een keer whatsappen!

Jaa, ik hoop het ook!

Ik ken het probleem! Niet meer praten werkt het beste.

Jaa klopt! Proberen te vergeten is het beste!

Blokkeren op fb chat! Helpt! Echt waar! haha is ook echt vervelend. En zal echt tijd kosten voordat je over hem heen bent!

Je kan hem niet claimen hè, en overduidelijk wil hij je jaloers maken, anders lijkt het me niet normaal dat je zoiets zegt. Ik zou het contact sowieso verbreken, ook niet leuk voor je vriend dit.

Hoezo is dat moeilijk? Hij doet je pijn, zo’n jongen wil je toch geen contact mee?

het zou te opvallend zijn als je hem gelijk gaat negeren.
Ik denk wel dar je vrienden met hem wil blijven dus dan moet je hem niet negeren.
Ga wat leuks doen… Helpt vaak