Jaloezie

Ik was vandaag dus bij zo’n meertje met strand, ik was daar met mijn vriendinnen & hij zou met zijn vrienden komen. We zouden elkaar gewoon beetje zien enzo dat zei die. Maar ik heb bijna heel de dag lopen zoeken naar hem, hem gewhatsappt waar die zat enzo. Telkens zei hij dat die op het zelfde stukje zat waar ik was. Maar ik zag hem echt nergens.
Om half 4 ongeveer, zag ik hem dan eindelijk, ik naar hem toe, hij gaf me een knuffel, en hij ging zitten draaide zich om, en ik was verdwenen voor hem, hij negeerde me compleet.
Ik was dus weer weggelopen, want vond het een rare actie.
Ik kijk zo toe wat die aan het doen is enzo, gaat die op een gegeven moment, een meid klieren en in het water gooien enzo, aan der zitten…

Ik ben daar nu super boos om & onzeker…

Stel ik me aan, of is het terrecht…
En wat moet ik nu doen?

x

Ik ga er van uit dat “hij” je vriendje is. En als er verder geen aanleiding was voor zijn gedrag vind ik het terecht dat je er boos en onzeker over bent. Dus praat er met hem over, zou ik zeggen.

Hebben jullie een relatie of niet? Want dat maakt echt een groot verschil.

dit.

Jaa is mijn vriendje, nee er is een aanleiding, ik had zijn gel nog dus die had ik meegenomen, zou die aan hem geven, en we zouden gewoon bij elkaar zijn enzo… Maar hij deed echt super afstandelijk en alles… En ik heb hem net gewhatsappt, en gezegt van: ‘’ Wat was dat nou vanmiddag, waarom deed je zo gek’’, en nu snapt die niet waarom ik boos ben. Ik heb alles gezegt, maar hij vind het onzin. Dus nu weet ik het niet meer ;(

is ´hij´ iemand die je leuk vind of je vriendje?
als het je vriendje is vind ik het terecht dat je boos bent. een jongen die je leuk vind niet echt eigenlijk

Ik heb 2 maanden met hem

Lullig… ik had het wel geweten als t mijn vriend was, maarja wie ben ik :stuck_out_tongue:

ik snap heel goed dat je boos bent en dat is niet onterecht. hij is je vriend en niemand zou het leuk vinden als haar vriend aan andere meisjes zit.

als je hem weer face to face ziet zou ik het nog een keer vragen/zeggen. succes x

ik snap heel goed dat je boos bent en dat is niet onterecht. hij is je vriend en niemand zou het leuk vinden als haar vriend aan andere meisjes zit.

als je hem weer face to face ziet zou ik het nog een keer vragen/zeggen. succes x

Dankjwel x

Terecht dat je boos/onzeker bent!
Inderdaad ff in real life met hem praten, succes!

Het is uit…

Hoe oud zijn jullie?

Door wat er vanmiddag gebeurd was?? En tsja 2 maanden samen, dat is nog vrij kort om meteen hem te verplichten bij je te zijn enzo. Toch?