Jaloezie is kut..

Mijn vriend heeft een superknappe ex.
En ik weet ook wel dat het niet alleen om uiterlijk gaat enzo,
maar toch geeft het me best wel een onzeker gevoel.
Ik bedoel, eerst had hij een superknappe vriendin, en nu mij…
Dan istie d’r best wel op achteruit gedaan wat dat betreft.
En hoe vaak mijn vriend ook zegt dat ik leuker ben enzo,
ik heb toch altijd in m’n hoofd ‘maar zij was 100000x knapper’

Waarom zegt ie dat dan?! als m’n vriend dat zei… oef xD

Hmm, heb ik niet zo erg last van
meestal kan ik niet op iemand zodanig jaloers zijn dat het invloed op me heeft.
want de meisjes met leuke kleren hebben bijvoorbeeld weer een lelijk hoofd
en de meisjes die superknap zijn, hebben niks of zijn best jong
ik ken geen perfecte meisjes eigenlijk

ik haat dat echt he; laatst he, een vriendin zegt je borsten zijn gewoon groot tegen mij :expressionless:
ik stond daar even van dus je vind mijn cup b/c groot?
ga zelf eerst een bh dragen man je bent 15 jaar. ;s

volgens mij is ze gewoon jaloers ;s

Ik ben sowieso al aardig onzeker.
als ik andere meiden zie die vet leuke kleding dragen of onwijs mooi haar hebben,
of gewoon een super mooi gezicht, dan kan ik me soms gewoon kut voelen.
hoe raar het ook klinkt.

ook word ik jaloers als vriendinnen vertellen hoe leuk het wel niet was met die ene boy, of dat ze gingen stappen met andere vriendinnen etc.
ik ben niet zo een feestbeest en ik ben erg gehecht aan mijn computer en naja ik weetniet.
het ligt natuurlijk ook een beetje aan mezelf.
maar oooooh wat wil ik graag van die jaloezie af.
volgende maand weer mijn salaris, en dan ga ik echt vet hard leuke kleding shoppen.
ga beetje plaatjes zoeken op internet enzo en dan ga ik proberen wat zelfverzekerder ter worden!

ja, zo is het bij mij ook.

Hij is een vrouwengek zegt hij… mja hij denkt er niet bij na hoe ik me voel als hij zoiets zegt… laatst ook, waren zijn vrienden er zegt hij oh ja ‘naam’ die was ook best wel lekker… dat ik dacht van wtf?
Mja, ik kan het blijven zeggen maar hij blijft toch doorgaan…

Ik ben niet jaloers op meiden die mooier o.d zijn maar meiden die aandacht krijgen van lekkere jongens…

Ik ben vroeger wel heel vaak jaloers geweest op sommige meisjes om hun uiterlijk.
Maar ik ben heel erg verandert en ben nu eigenlijk wel heel erg tevreden over mezelf. Ik denk echt dat ik de afgelopen 2 jaar niet jaloers ben geweest op iemands uiterlijk. Tuurlijk zou ik wel langere benen, een mond die niet scheef is en van die mooie grote blauwe ogen willen hebben… Maar ik ben nu op een punt gekomen dat ik mezelf helemaal heb geaccepteerd en weet dat ik meer plus dan minpunten heb :slightly_smiling_face:. Daarbij heb ik sinds 4 maanden de liefste, heerlijkste, geweldigste vriend die ik me ooit had kunnen voorstellen en hij laat me zoiezo al voelen alsof ik de mooiste op deze hele wereld ben.

Jaloers zijn is zinloos en gewoon zonde van je tijd vind ik.

-

ja, er zit dus een perfect meisje in mijn klas, zo mooi gezicht en zulk mooi haar… ook precies het goede lichaam enzo… ik ben zo jaloers op haar, het klinkt levenloos maarja ze zeggen altijd minstens 1x per dag jij bent lelijk tegen me :S.

is ze ook aardig dan?

Ik ben echt zelden jaloers en als ik jaloers ben probeer ik het altijd om te zetten tot iets positiefs.
Ik ben nooit jaloers op spullen die mensen hebben of zo, maar als het aan uiterlijk ligt heb ik vaak van “Wow, she’s lucky!” Maar verder voel ik me niet kut of zo, ik gun het ze joh! :’)

ik ben niet zo heel snel jaloers,
want qua kleren vind k weleens dingen leuk, of zou ik t ook wel willen, maar
kan me daar niet druk om maken…
qua uiterlijk ben ik bestwel zelfverzekerd, ik vind heel veel meiden mooier dan mij,
maar dat vinden zij ook natuurlijk…
t enige waar ik jaloers om word, is m’n vriendje… hij heeft bestveel vrienden en vriendinnen,
en die vriendinnen… tja, ze zijn vast aardig en weet allemaal niet…
maar k mag ze écht niet, ben bang dat k m kwijtraak door hen,
dusja, das mijn jaloezie.
en 1 vriendin vertelt vaak dingen en volgens mij wíl ze dan dat we jaloers worden,
maarja, dat negeer k voortaan maar…

Whaha, dikke up :stuck_out_tongue:

Mha, ik wordt niet snel jaloers op zulke meisjes. Ik ben toch redelijk onzeker, maar om te zeggen dak snel jaloers ben op knappere meisjes? Niet echt eigenlijk…

Ja dat heb ik wel, vergeleken met de meisjes uit mijn klas. Vooral me haar, dat superdik is.

precies.

Ik word sneller jaloers als ik een relatie heb, dan dat ik jaloers word op meisjes die ik mooier vind dan mezelf…

naja als ik een knap meisje zie lopen ofzo, dan word ik niet echt jaloers weetje.
het ligt er natuurlijk ook aan hoe zeker je over jezelf bent.

ik heb het zelf wel gehad hoor. niet met jaloers zjn dan,
maar ik kon moeilijk nee zeggen enzo. en daar is best wel gebruik van gemaakt…
maar dat doet er niet toe.

maar ik heb een SoVa cursus gehad, (Sociale Vaardigheden)
en daardoor ben ik echt een stuk zekerder over mezelf geworden.
en dat ik blij moet zijn met wie ik ben.

want ieder mens is uniek (L)

Haha, ik ben ook echt zooooo jaloers.
De laatste tijd gaat het wel beter, maar vooral met jongens heb ik het heel erg.

Of meisjes met een heel mooi figuur ofzo.

Best irritant eigenlijk.