Jaloezie is kut..

Sommige meisjes hebben dat, die hebben als ze een meisje zien die mooi(er) is dat ze meteen jaloers zijn, en haar vies aankijken… heeft iemand die er mooi uitziet zo veel invloed op je dat je, jezelf lelijk gaat vinden? Ben hier erg benieuwd naar… ik hoor dit vaker.

Ja heb ik eigenlijk wel.
Ik ben over mezelf heeeel erg onzeker.
Ik ben niet tevreden met mijn gezicht, met mijn gewicht etc.
Maar mijn vriend is daar heel lief over enzo.
En als ik ook maar 1 woord over “afvallen” begin, zie ik de woede al in hem opbarsten. Mijn vriend heeft behoorlijk “gewone vriendinnen” zeg maar, en dat is vreselijk, want daar zitten soms best knappe meisjes bij en dan stijgt de jaloezie behoorlijk. :expressionless:

Ik ken ook zo’n jongen die vind ik nu wel leuk, en die heeft dat dus ook. Ik heb PRECIES hezelfde, dat je dan even gaat kijken wie dat meisje is ( op hyves bijvoorbeeld) en dan is ze knap en dan denk ik… ben ik knapper! haha.

Ik heb er geen last van.
Ik ben wel onzeker, bijvoorbeeld over mijn benen en borsten, dus als ik een meisje zie lopen die mooiere benen/borsten heeft, dan heb ik zoiets van ‘oh, dat wil ik ook wel’ maar het zegt niet dat ik het meisje niet aardig kan vinden oid.

tja jaloezie is zo goed als een dagelijkse emotie iedereen heeft dat wel
er bestaat geen enkele persoon die het nooit voelt of nooit onzeker is over zichzelf
het heeft volgens mij gewoon te maken met hoe je je voelt die dag… maar dan moet je gewoon denken aan de betere dagen of aan dingen die jij hebt en andere mensen graag willen hebben.
Uiteindelijk gaat het ook niet om het uiterlijk. Ik denk juist dat mensen die dat echt weten vanbinnen dat die over het hele jaloezie gedoe kunnen komen.

Ik ben nooit echt jaloers op mensen op straat ofzo, want ik wéét gewoon dat er zovelen zijn die meer als mij hebben, en nou ja ik zou zes miljard keer depressief zijn dan ofzo. Dus dat niet, maar op vriendinnen soms wel, maarja daar moet je mee leren leven. En je moet dan maar denken dat mensen ook vaak jaloers zijn op jou, dat doe je ook niet expres ofzo, en tgeeft tog wel een goed gevoel.

Er bestaat natuurlijk ook de goede manier en de slechte. De goede is dat je het duft te zeggen, iemand ergens om kan bewonderen en eerlijk kan zijn tegenover je zelf en de persoon waarvoor je dat voelt.
En slecht is als je die persoon begint te haten of echt begint te verafschuwen… dan ben je verkeerd bezig natuurlijk, en dan haalt het ook niks uit ;p

laaaaaaaaaaaaange tekst xd miss een beetje onnuttig maartoch

Ik ben nergens jaloers op, maar ik kan me wel ongemakkelijk voelen door anderen als zij mijn onzekerheden benadrukken.

Ofwel; Vriendinnen die bijvoorbeeld klagen over hun borsten, dat ze zo groot zijn, terwijl ik zelf best ‘plat’ ben. Ik ben niet jaloers op ze, maar ze laten me wel ‘anders’ voelen.

Ik ben wel héél onzeker.
Maar ik kijk die meisjes nooit vies aan eerder,bewonderend xD.

Ik heb niet echt heel veel zelfvertrouwen :stuck_out_tongue:
Maar ook bijvoorbeeld in modebladen,dan ben ik echt jaloers op die mensen,ookal weet ik dat het gefotoshopped is,ze zijn gewoon zo mooi x).

Als je nou een meisje ziet, die je mooi vind… hoe laat je dat merken? Bekijk je haar helemaal? Of zou je het ook durven te zeggen? Goh, je ziet er leuk uit vandaag bijvoorbeeld?

vroeger had ik wel is dat ik jaloers was op een meisje, maar niet erg ofso en niet dat ik ze ging hate, en toen kreeg ik dus een vriendin die dat heel erg had, dat als een meisje mooier was dat ze dan het meisje haten en begon uit te schelden. daar aan zag ik echt dat het niet leuk was, en soms deed ze dat ook bij mij, als ik er die dag leuker uit zag dan begon ze anders tegen me te doen, maarja… nu ben ik dus eigenlijk nooit jaloers op mensen, en ik ben ook niet heel onzeker ofso. dus ja.

Als ik haar niet ken , dan bekijk ik haar altijd [wel voorzichtig xD] & meestal lach ik dan vriendelijk.
Als ik diegene vaag ken & of iedergeval ken zeg ik altijd wel ;
OOOw wat zie je er leuk uit !!! & etc.

Ik kan echt wel heel onzeker worden van meisjes waar mijn vriend mee omgaat, als ze mooier of ex van hem zijn zeker. Hoewel mijn vriend dan echt honderdduizend keer kan zeggen dat hij mij mooier vindt, dat wil er echt zo moeilijk in!

Ik ben altijd heel erg jaloers, kan er niks aan doen… Ik probeer het te negeren maar het is echt kut.

ik ben eigenlijk nooit jaloers op die manier…
Soms zie ik meisjes die ik echt heel mooi vind, maar ja ik zie het zeg maar zo:
Ik hou van mooie dinge en mensen om mee heen, dus als het meisje een leuke uitstraling heeft dan ben ik echt niet jaloers, dan zouk haar eerder een compliment geven dan dat ik jaloers ga doen.

bij meisjes die uit de hoogte doe van ‘ik ben mooi’ vind ik het wel stom, maar dan vind ik ze ook gelijk minder mooi, want dat siert ze niet…
Maar jaloers doe ik nog steeds niet.

Ik doe alleen jaloers als meisjes mijn vriend proberen te verisere ofzo:P
Dan doe ik wel idioot haha

als ik iemand zie die heel knap is of iets heel goed kan, heb ik wel iets van wow, ik wou dat ik zo knap was, of dat ik dat ook kon. en dan voel mezelf soms best wel kut en lelijk.

soms kan ik best wel jaloers zijn

• meisjes die er beter uit zien
  • mensen die alles beter hebben ( huis, kleding )
  • mensen die heel veel kunnen

maar uiteindelijk vind ik het wel prima hoe ik ben

Ja ik kan ook wel jaloers zijn… Bijvoorbeeld op een vriendin van mij, die zelfverzekerd is, en daardoor valt ze meer op bij jongens. Ook bij mijn ex lijkt het wel, en die vind ik nog leuk… Voel me dus best (behoorlijk) klote daarover. En op meisjes die er mooi uitzien inderdaad, of mooie kleren hebben. Of mensen die echt alles kunnen lijkt 't wel. Maar 't meest nog op meiden die erg zelfverzekerd zijn.

Ik ben niet jaloers op andere meisjes, nog nooit gehad, ik ben wie ik ben.
Ben wel jaloers als bijv. een meisje een kus geeft aan mn vriend (op z’n wang dan) maar dat is wat anders denk ik zo.

ik heb meestal juist zo:
ik zie een mooi mens en ik denk, hm ik zou best wel is willen ruilen.
Maar wanneer ik een lelijk mens zie ben ik zoooo blij met mezelf x]
en dat maakt het vaak weer goed ^^.
Dus daarover ben ik vaak niet zo jaloers.

Ik ook, gelukkig gebeurd dat niet zo veel maar er is een meisje geweest die bij hem op school zat. Naar mijn idee wou ze hem van mij afpakken maar volgens hem niet… (halloooo waarom zou ze anders met hem willen zoenen, altijd met hartjes en kusjes praten etc. :S) ik ben toen heel erg jaloers geweest omdat ik bang was hem kwijt te raken en als ik nu aan haar denk gaat mn bloed nóg koken!

& ja ik ben best wel jaloers, mede door wat er is gebeurd en omdat mn vriend heel vaak zegt hoe lekker dat wijf wel niet is dat langsloopt of op tv is… hatelijk, echt waar!