Jaloezie, angststoornis en wantrouwen

Hee meiden!
Ik zit nogal in de knoop met mezelf, heb nu 1,5 jaar een relatie en we wonen samen. Ik ben in het verleden vaak bedrogen en heb daardoor echt last van hele erge angst en onzekerheid/wantrouwen.
Mijn vriend en ik zijn heel close waardoor hij ook best veel leid onder mijn sombere gevoelens… Ik maak altijd ruzie wanneer hij iets zonder mij gaat doen omdat ik veelste bang ben dat hij me bedriegt.
Nu heeft hij aangegeven dat hij het niet meer trekt en echt zijn vrijheid nodig heeft.
Dus afentoe eens naar de kroeg/club of nachtje weg…
Ik vind dit heel moeilijk ook omdat ik zelf niet meer zo van uitgaan hou, maar gun hem wel heel erg zijn plezier.
Zelf ben ik ook echt antisociaal geworden en heb door de verkeerde mensen/ervaringen ook niet veel sociale contacten meer, ik kan helaas ook niet meer werken en ben nu bezig met trauma-therapie.
Door alles bij elkaar voel ik me zo onzeker en best wel eenzaam. Raak echt in paniek wanneer hij uitgaat… kan gelukkig wel heel goed met hem praten maar ik schrijf dit topic omdat ik heel benieuwd ben of er meer meiden zijn die met soortgelijke dingen dealen?

ik antwoord je even prive

1 like