Jaloerse vriendin

Meer dan een half jaar geleden appte een vriendin van me met een jongen uit onze stad - die ik dus ook al volgde etc en via via kende - en toen vond ze hem wel leuk. Maar hij toonde geen interesse meer in haar en ze hebben elkaar 1 keer voor 5 minuten in het echt gezien, en ze appen al niet meer sinds december.

Nu app ik dus een tijdje met die jongen, en hij vind mij best wel leuk en ik hem, en we gaan bij koningsdag samen met een groep naar een feestje enzo en alles is gewoon goed en leuk. Alleen die vriendin die is nu dus boos op mij, terwijl zij sinds december al met meerdere jongens flow heeft gehad, en nu zegt ze dat als ik iets met die jongen ga doen dat we dan wss geen vriendinnen meer kunnen zijn. Ik weet nu echt niet wat ik moet doen, ik vind jongens bijna nooit snel leuk en hem wel en het is ook zeker wel wederzijds, stelt ze zich aan of niet? En het is altijd vriendinnen boven jongens maar zo doet ze altijd over jongens, ze claimt ze en etc etc en bedenkt altijd stomme regels :frowning_face: bah

Wat moet ik doeeeen want ik vind die boy wel echt best leuk :frowning_face:(((( help

Ik snap haar best wel. Ik zou eens met haar het erover hebben.
Ik keur het niet goed wat ze zegt maar ik snap jullie beiden wel.

Ik heb vandaag het er met haar over gehad na training en toen zei ze dus, ja ik ga hem ook weer appen enzo. Alsof ze nu expres weer opeens contact met hem gaat zoeken omdat ik hem leuk vind. :confused:

Wat een rot vriendin. Als zij nou een relatie hadden gehad ofzo, oke dan snap ik haar punt. Zij heeft hem alleen leuk gevonden en hij haar niet. Ze hebben dus niet eens gezoend? Dus er is simpelweg niks tussen hen geweest.
Ik vind dat ze zich aanstelt. En goed ook.

blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt :confused:

jeeetje, vreemde vriendin zeg!
Ik snap het opzich wel dat ze op het eerste gehoor het niet leuk vind dat jij na haar ook met hem aan het appen bent. Maar het is al zo lang geleden en was toen dus niks officeels, dus vind dat jij nu best contact mag zoeken. Vind het ook vreemd dat je vriendin nu ineens ook benoemd weer met die jongen te willen appen.
Ik zou het met je vriendin even niet over die jongen hebben, even laten rusten en misschien dat ze het later wel oké vind.

het kutste is ook dat zij ook naar dat festival gaat op koningsdag/nacht en ze wist al lang dat ik ging, maar nu ze weet dat ik met hem ga wil ze ook wel even langs komen als ze ons dan ziet. vind het allemaal een beetje kut :l maar ja ik ga het inderdaad maar even laten rusten denk ik

Dat ze hem nu ineens weer gaat appen is echt achterlijk. Jij hebt reden om boos te zijn. Ik zou gewoon voor die jongen gaan.

Het is echt belachelijk hoe sommige meiden doen alsof hij een product is en alleen 1 iemand hem mag hebben ofzo. Hij is helemaal NIETS van haar en ze kan hem dus ook niet claimen? Je vriendin gunt je geen geluk en is egoïstisch… misschien moet je je afvragen of ze wel echt om je geeft.

Snap dat ze het misschien niet zo leuk vindt, maar ik vind dat ze je dat gewoon moet gunnen als vriendin…

Ze is heel leuk als ze in een goede mood is en je gewoon wat leuks met d’r doet maar ze is inderdaad niet een echte vriendin die je kan vertrouwen en op kan bouwen enzo :x

edit mod: dit kinderachtige gedoe is niet toegestaan, net als jongens.

Ga nu maar weer weg.

Sorry, ik wou alleen mijn mening uiten.
Ik ga al weer hoor.
:hammer:

^ wtf?

Dit ja.

Ik heb een relatie met de ex van een vroegere beste vriendin van mij
ze hebben 1,5 jaar iets gehad.

ze zeiden zelf: We waren toen verliefd, nu niet meer en zijn vrij om te gaan en staan waar we willen.
Mijn vriend en ik zijn over een tijdje ook alweer een jaar samen :slightly_smiling_face:

Ik snap dat het voor haar moeilijk is… misschien is ze er toch niet 100% overheen. Toch vind ik dat ze je niet mag tegenhouden hierin. Hij is haar hondje niet hoor.

Ah fijn dat ze er beiden gewoon zo over denken :slightly_smiling_face: Ik snap niet hoe ze niet over hem heen kan zijn aangezien ze hem ook gewoon nooit meer appte in de tussentijd en het nooit over hem had?

Ik snap aan de ene kant dat ze 't niet heel chill kan vinden omdat 't een beetje pijnlijk kan zijn dat hij haar niet leuk vond en jou (misschien) wel.
Vind wel dat ze er nogal kinderachtig over doet, het is niet alsof ze een superserieuze relatie hadden & zij nog steeds gevoelens voor 'm heeft??

Ik zou tbh gewoon verder appen met die jongen & met 'm afspreken, laat je niet door die vriendin in de weg staan.
En he, heeft hij misschien nog leuke vrienden? Kun je die 2 koppelen :wink:

Hey meis! Ja dit is wel erg vervelend van dr… Ik snap haar wel aan de ene kant, want ik was vroeger ook zo… Ik was 2,5 jaar lang hevig verliefd op een jongen die eerst een goede vriend van me was, maar omdat ik hem leuk vond wilde hij niks meer met me te maken hebben… Toen hij met mn beste vriendin ging praten en ook haar ging toevoegen op fb vond ik dat ook echt niet leukk, maar ja ik heb me er allang over heen gezet dus als ze iets wil beginnen met hem, laat ik haar gang gaan…

Maar wat jouw vriendin betreft, ik zou haar gewoon ff laten… Maar het is wel kut van dr dat ze de vriendschap met jou wilt beëindigen om een jongen… En die jongen betreft, ga lekker voor m! En op een gegeven moment zou jouw vriendin het moeten accepteren, het heeft toch geen zin om jullie uit elkaar te halen. Dat moet zij ook beseffen :slightly_smiling_face: xx