[i]Ik was heel trots aan het vertellen over mijn vriend tegen mijn vriendin. Bij dit vertellen liet ik haar ook een filmpje zien van mijn vriend waarin hij uitblinkt in zijn sport. Hij heeft gewoon een mooi buikje en gespierd lichaam . Toen zei mijn vriendin dus âSowwhej, hij is eigenlijk best wat voor mij, sexyâ Ik dacht echt van, flikker een eind op, hij is al een hele tijd mijn lieve, leuke en gezellige vriendje.
Toen ik pas met mijn vriend had liet ik dus een foto zien van ons aan die vriendin. Toen zei ze nog âOnee, hij is niet knap. Maar soort zoekt soort hĂ©.â [/i] Dat zei ze toen, maar nu wil ze alleen maar over mijn vriend praten, vraagt ze telkens of hij ook komt wanneer ze bij mij is en of ik hem meeneem tijdens een avondje met de vriendinnen. Ik word er onderhand een beetje gek van, en mijn vriend ook. Dat mijn vriend voor haar valt ben ik niet bang voor, dat heeft hij mij echt verteld, hij heeft een hekel aan haar en vind haar raar. Maar dat mijn vriendin zo jaloers is, daar word ik echt helemaal simpel van.
Iemand tips?