jaloerse vriend

Hallo ik weet me geen raad meer,ik ben 43 jaar en heb 23 jaar een relatie gehad mijn ex was mijn enige man geweest in mijn leven, ik ben 4.5 jaar geleden gaan scheiden en ik heb mezelf terug gevonden met vallen en opstaan, ik heb nieuwe mensen leren kennen waar ik heel blij mee ben maar ik ben ook gechanteerd en gestalkt geworden en dat brengt heel veel onrust en angst met zich mee, ik ben 4 jaar alleen geweest tot ik een jongen tegen kwam waar het mee klikte vanaf de eerste date…hij is een stuk jonger dan mij, ik val daar ook op en daar kan ik zelf niks aan doen, het is een gevoel… toen ik hem leerde kennen was al vanaf de eerste week ruzie om iets wat uit mijn verleden is, hij kon dat niet dealen…onder tussen heb ik ook al fb weg gedaan om ruzie te ver komen, want iedere man is een geile flikker!! Is mss verkeerd dat ik het heb gedaan maar ik wilde graag verder kijken met hem… ik ben nu 5 maanden verder en de ruzies worden maar erger,nu heb ik de ruzie omdat ik een vriend heb over gehouden waar ik mee gedate heb en dat vind hij totaal niks en hij wilt dat ik hem uit mijn leven verban…ik heb altijd gezegd ik heb vrienden en die moet hij accepteren maar dat kan hij dus niet…ik heb het gevoel ook dat hij me controleert op de whatsapp en via fb van mijn zus, daar zoek hij alle info op over mij en krijgen we alsnog ruzie over fb…als ik zeg, ik hou niet van dat je me controleert zeg hij dat hij echt niet doet en dat ik gek ben…maar hij komt steeds met iets dat ik denk jongen wat moet ik nu nog doen om te laten zien dat je me kan vertrouwen…hij kan ook heel lief zijn en als we samen zijn hebben we het fijn, maar als hij er niet is begint de ruzie altijd over whatsapp wat me enorm stoort…hij zeg woorden die niet kunnen in een relatie…ik vraag me af waarom laat ik me dit aan doen en waarom doet hij zo? enige wat ik weet is dat hij zijn moeder 10 jaar niet meer ziet en voor hem is ze ook dood omdat er altijd ruzie was en ze was vreemd gegaan en waardoor ze bij haar man is weg gegaan…mij lijkt dat hij erg gekwetst is maar dat mag niet zo zijn dat hij mij dit mag aan doen?? Ik ben te goed en lief maar op deze manier heb ik opnieuw geen leven meer…ik zeg dat over is dan wens hij me alles toe wat ik nooit iemand zou toe wensen en dan zeg hij laat me met rust en wil je nooit meer zien maar de dag erop komt hij weer terug en merk je dat hij spijt heeft, ik hou van hem maar hoe kan ik me sterk maken zo dat ik niet meer voor zijn lieve woorden val…ik weet gewoon niet meer goed te doen…ze zeggen wel dumpen enzo maar is makkelijk gezegd dan gedaan…radeloze vrouw

Sorry maar dit leest niet zo fijn. Iemand die het in een samenvatting wilt zeggen?

Ben ik de enige die dit verhaal niet snapt?

beetje off topic maar een vrouw van 43 kan toch wel een beetje een goede zins opbouw doen? sorry als dit afkrakend klinkt maar ik begrijp gewoon niks van je verhaal

Hier komt het op neer:

Ze is een mevrouw van 43 die 4,5 jaar geleden is gescheiden met haar man. Vier jaar is ze alleen geweest en toen heeft ze een veel jongere man ontmoet met wie ze nu een relatie heeft. Deze man is echter zeer jaloers. Hij controleert social media, hij wordt boos op haar vanwege haar verleden en eist dat ze bepaalde mannen uit haar leven bant. Ze hebben regelmatig ruzie. Tijdens die ruzies zegt de man hele gemene dingen tegen haar, maar de volgende dag komt hij weer sorry zeggen.
De vraag is: wat moet ze doen?

Ik zeg dumpen die handel, ook al hou je zoveel van hem. Dit is geen gezonde relatie.

Even vertaling in het kader van SOG :")

Oh, en:

I’m sorry… geen beledeging.

Dacht dat dit een site voor jongeren/jonge volwassene was :’)

Je weet dat de gemiddelde leeftijd hier 16 is… Beetje uhm… zielig… om hier dan advies te vragen.

Maar haar probleem is toch tijdloos? Dit kan ook een meisje van 16 overkomen.

Ik snap wat je bedoeld. Maar ik denk sowieso dat er ee heel verschil zit in de manier van denken.
Zoals Traveler al zei de gemiddelde leeftijd hier is 16 en niet 44. Dit zijn totaal verschillende fases

Maakt dat uit dan? Als zij niemand anders heeft waar ze advies kan vragen… Maakt mij in ieder geval vrij weinig uit of de TS 10 of 50 is.

Heeft er niks mee te maken vind ik… Als ze nou kinderen had met deze man en getrouwd was etc. was het anders geweest, maar deze mevrouw heeft slechts verkering met deze man. Het advies zou hetzelfde zijn geweest als ze 16 was.

haha wat

Maakt mij verder ook niet uit, maar wat heeft iemand van 43 aan een advies van een puber vraag ik mij dan af.

Maargoed, back on topic voor de mensen die graag advies willen geven.