Ik heb iets raars. Ik heb namelijk een vriendje maar altijd als hij iets met andere meisjes doet of iets ‘jaloersmakends’ doet met meisjes dan wordt ik jaloers maar ik voel me niet echt verdrietig ofzoiets maar mijn gevoel voor hem gaat dan echt weg. Bijvoorbeeld vandaag zat hij bij zijn ex en dan denk ik echt van lul, ik hoef je echt niet meer. Ook lijkt het wel of ik hem niks gun. Als hij bijvoorbeeld een leuke dag heeft dat voel ik me echt, ja ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen. Ik vind gewoon niks leuks voor hem en doe ook vaak kortaf om hem een rotgevoel te geven. En daar komt nog eens bij dat ik me echt aan hem irritieer. Hebben meer meisjes hier last van en wat kan ik er tegen doen ik vind het namelijk heel vervelend.
Dat had ik ook,
Bij mij was hij verliefd op een ander meisje .
Waarschijnlijk is dat niet bij jou zo.
Maar oke vraag waarom hij dat doet. Of negeer hem daarbij gewoon.
Hij bedoelt er vast niks mee
Als je je aan hem irriteert, denk ik dat er iets fout zit in je relatie. En als je hem echt niks gunt, zelfs geen leuke dag, dat is best wel ernstig. Je moet echt aan jezelf gaan werken dan.
nou als je je echt aan hem irriteert zou ik het uitmaken
maar misschien kan je met hem praten? en vertellen wat je zo dwars zit?
we hebben ook onze leuke momenten natuurlijk maar ik irriteer me zo erg aan hem omdat hij altijd allemaal meisjes om zich heen heeft, dit heb ik al een keer gezegd trouwens tegen hem.
moet je een beetje relativeren… Jij hebt toch ook jongensvrienden/klasgenoten waar je mee optrekt? Ben je nog wel verliefd op 'm?
nou eigenlijk heb ik helemaal geen jongensvrienden waar ik mee optrek zoals hij. hij spreekt bijvoorbeeld met een meisje af en dan gaan ze met zijn 2-en bij hem thuis iets doen ofzo. ja nog wel verliefd