Jaloers

Hi meiden,
Ik heb hiervoor even een speciaal account aangemaakt oomdat ik niet meer weet wat ik moet doen, ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.

Ik heb een best wel goede vriendin, maar steeds als ik zie dat zij met andere meiden afspreek word ik steeds heel jaloers dan denk ik steeds heb ik dan zo weinig vriendinnen, vind ze die vriendinnen leuker dan mij etc

Ik weet dat Jaloers zijn helemaal niet goed is maar ik word er nu echt helemaal gek van, want ik wil niet jaloers zijn maar ben het toch.
Hopelijk kunnen jullie helpen.
xxxx

Misschien moet jij dan met andere vriendinnen afspreken zodat je niet jaloers word als zij met anderen afspreekt.

Gezonde jaloezie is gezond, zolang het maar geen zieke wordt. :’)

Heb ik geprobeerd maar helaas ik vind haar de leukste vriendin en wil haar ook niet kwijt :frowning_face:

Is mijn jaloezie gezond? of niet

Misschien een keer een kleinigheidje voor haar kopen, en erbij vertellen dat je haar niet kwijt wil?

Zo dacht ik eerder ook bij mijn vriendin, ik voelde me ook best vriendloos. Zij had altijd meer mensen om zich heen dan ik, nu is het andersom.

't komt allemaal wel, je gaat nog genoeg mensen ontmoeten.

En je bent toch niet voor niets haar vriendin. Of ze nou met andere afspreekt of niet, dat betekent niet dat ze jou minder leuk vindt.
Ze heeft gewoon meer vriendschappen te onderhouden dan alleen die met jou.

Tot nu toe is het volgens mij gezond. :'D
Maar probeer je zo min mogelijk met haar andere vriendinnen te vergelijken, jij bent jij en niemand anders.

Ja dat kan ik wel doen dankjewel <3

Heeel erg bedankt meiden :couplekiss_man_woman:

Je bent van harte welkom. (: