Jaloers

Let op ik heb een heel lief vriendje maar hij is nogal snel jaloers en daar hebben we best vaak ruzie over.

Want kijk ik krabbel met best veel mensen en ik zet bij sommige jongens ook loveeeyou en dat vindt hij niet echt leuk en daar wordt die boos om heeft hij gelijk of niet ?

ps. hij zet soms ook bij iemand loveeeyou

Als het vriendschappelijk is dan niet nee. maar zelf vind ik het nogal beetje ‘‘te’’ om dat tegen iedereen te zeggen. dan heeft het nog weinig betekenis als je snapt wat ik bedoel

mee eens. gwn ‘xx’ ofzo onder een krabbel naar een andere jongen is geen probleem. maar loveyou ga je toch niet tegen iedereen zeggen?

Misschien kun je het er met hem over hebben rustig, en als hij dat echt niet prettig vind doe je dat toch gewoon niet??
vind diegene naar wie je krabbelt vast niet erg dus wat is het probleem?

Maart jaloerse vriendjes zijn wel lastig, daarom gewoon even zeggen wat jij vervelend vind en laat het hem ook vertellen zodat je mis samen naar oplossing kan zoeken?

succes!

Nou, ik zou er in zijn plaats ook niet zo opgezet mee zijn.

als hij het toch niet leuk vind dan doe je het toch gewoon niet meer. Zo erg is het toch niet om niet meer love you te zeggen, en die jongens zullen het ook wel niet merken hoor.

Spreek gewoon af met hem om allebei zoiets niet meer te zeggen tegen anderen.

Ik zou het zelf ook niet leuk vinden als mijn vriendje dat deed…

nou ik geef hem wel een beetje gelijk vind je het zelf niet een beetje raar om tegen iedereen love you te zeggn?
dat hoort speciaal te zijn nouja dat vind ik tenminste

Ik kan me voorstellen dat hij dan jaloers wordt, waarschijnlijk is die onzeker ofzo? En wat HEARTxCORE al zei, dan is ‘I love you’ niet speciaal meer.

i love you betekent : ik hou van je. Nou ik kan me voorstellen dat jouw vriend het niet zo leuk vind als je dat tegen allemaal jongens zegt hoor :stuck_out_tongue: En andersom vind jij het wsl ook niet zo leuk dat hij dat zegt. Ik zou er gewoon xx ofzo onderzetten idd.

ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriendje bij elk meisje dat ie krabbelde loveeeyou zou schrijven

ookal betekent het niks voor hem
die meisjes kunnen valse hoop krijgen
en dan krijg het gebeuren dat er meisje verliefd op hem worden
en gaan bedelen om zijn aandacht

Als hij het overal onder zet, dan is het niet echt bijzonder ofzo?