Jaloers?

Ik heb nu bijna 2 maanden een vriendje. Laatst hadden we beetje ruzie enzo omdat ik dacht dat ie me niet meer leuk vond want hij deed heel bot enzo. Hij reageerde de hele tijd op de foto’s van zo’n meisje op hyves, die bij mij op school zit dus ik dacht dat ie misschien haar leuk vond. Nou, nu is het dus allemaal weer goed. Maar nu hoor ik net van een vriend van hem dat ie na z’n voetbaltraining ging afspreken met dat meisje en d’r vriendin, die trouwens echt n hoer is. Wat zouden jullie ervan denken als het jullie vriendje was? Of ben ik gewoon jaloers?

Edit: Ik heb hem net gesmst om te kijken of hij nog met die meisjes was, ik smste: He schatje, jij bent lang weg gebleven haha , of slaap je al?
Ik kreeg terug: Ja ik was trainen en voetbal kijken
JA SURE
sorry hoor, maar hij kan nog niet eens eerlijk vertellen. Ik hoop echt zo dat ie er morgen op msn zelf over begint… En anders zeg ik gewoon dat een vriendin van me hem daar heeft gezien met die meisjes. Alvast bedankt voor de reacties!

Nog even aankijken, ik denk dat als je hem zo op de voet gaat volgens en nacheckt wat hij doet, dat dat averechts gaat werken en je hem kwijt raakt.
Als hij zo door blijft gaan, toch een confronterend gesprekje aangaan.

Nee, dit is geen jaloezie. Hij is gewoon fout bezig.

Ik zou het niet accepteren. Hij zou het je op zijn minst kunnen vertellen dat hij met haar afspreekt. (En dan nog zou ik jaloers zijn, maar je kan je vriendje natuurlijk niet alles verbieden)

idd geen jaloezie
ik had ook zoiets bij mn ex, die ging steeds met dat meisje afspreken en krabbelen en (L) en dan haar naam in zn msn naam en toen heeft hij me ook nog geblokkeerd op msn.
en daarna maakt hij het uit omdat ik volgens hem flirt met mijn allerbeste vriend die ik al 7 jaar ken?
juistja;o.
oeps dik levensverhaal ofzo;o.
achja succes ermee:O

Hij is fout bezig.

WOW, CONFRONTEREN die hap!! ik zou echt pissed zijn, ookal hebben jullie nog zo kort. jeetje, goodluck en gewoon recht in zn gezicht zeggen he;)

Kan echt niet. Je hoeft ook absoluut niet aan jezelf te twijfelen. Als ie met andere meisjes wil klooien houd et toch lekker op en gaat ie maar met zn slettinnen spelen.

ik zou met hem afspreken, zeggen dat je alles al weet, zeggen dat je teleurgesteld in hem bent, en weer weglopen. niet omdraaien. hij is echt fout bezig, hij liegt tegen je. en misschien gaat hij dan (nog) niet vreemd ofzo, als je hem met zoiets niet kan vertrouwen, kan je dat dan met andere dingen wel?

Ik zou echt zó jaloers zijn.
CONFRONTEREN.

Oke. Ik heb dit naar ‘m gesmst: Waarom lieg je tegen me? Je was helemaal geen voetbal kijken… Ik kreeg terug: Waarom zou ik liegen, jij mag dat echt wel weten hoor! :open_mouth: :’(
Dus ik stuurde terug: Waarom zei je het dan niet gewoon? Als je het vantevoren had gezegd had ik het juist fijn gevonden. En toen stuurde ie: Ja ik was bang dat je boos zou worden :blush: Maar ik was maar heel even geweest, ze vroegen of ik daarheen wilde komen… En daarna kreeg ik nog n smsje: sorry sorry sorry sorry ! :$:$
Nouja, nu weet ik dus echt niet wat ik moet doen xd Ik heb 't m maar vergeven denk ik. Maar de volgende keer als die weer zoiets flikt ga ik er is goed over praten. Bedankt voor de reacties!

wat een sukkel (sorry)
hij is gewoon bang voor jouw reactie
spreek dan niet met die meiden af, ik zou gewoon face to face met hem praten, zeggen dat je 't vervelend vindt, en dat je voortaan de waarheid wil weten (anders is het afgelopen… tsja zo zet je er wel vaart achter)

ik vind het ook een vreemd verhaal… het is beter om er over te praten… het klinkt altijd zo stom… maar praten praten praten. dat is vaak het enigste wat helpt! kijken of er iets veranderd… en anders weg ermee! probeer het niet te veel te controleren allemaal… idd wat kaBOOM zegt: het kan alleen maar averechts werken. dat gevoel heb ik nu zelf ook met mijn vriend namelijk! dat ik het in de hand aan het werken ben… : (

ja, ik zou dat ook doen. het nu door de vingers zien maar de volgende keer het niet pikken

En dan nog eerst: waarom zou k liegen? Jij mag dat echt wel weten hoor…
Waarom doet ie er dan zo moeilijk over? En nu dat jij et door de vingers ziet gaat hij er lekker verder mee… Watch my words… Deze jongen gaat je echt playen omdat je het niet wilt zien.

Dump hem als een oud paar schoenen. ;p
Geloof me jij bent niet jaloers maar hij is gewn fout bezig.

x.