Jaloers?!?

Heyy…
Okey…nou,ik begin me ergens op te ergeren.
Okey hier komt ff korte uitleg:“er is een meisje en die tagt mn vriendje steeds in haar oog(op insta).
En kijkt hem de hele dag aan en zwaait naar hem en komt zovaak mogelijk in zn buurt”.

Ik erger me er soms op…

Xjes mijj

Je vriend is niet voor niets je vriend. Als hij haar zag zitten, dan was die niet bij jou.
Als je je blijft ergeren aan haar, moet je naar haar toe gaan.

Ik herken het heel erg. Ik heb nu ook een vriend sinds een maandje en een vriendin van mij tagd mijn vriend ook en zoekt ook steeds contact met hem, dit maakt me echt super onzeker maar zolang zij niks anders doet dan dat kan ik er niet veel van zeggen… het is wel heel vervelend maar zoals hierboven al wordt gezegd het is jou vriend en dat is niet zonder reden. Dus maak je geen zorgen! En als je , je vindt dat het meisje echt te ver gaat vertel dit dan aan je vriend , hij kan het vast wel waarderen als je uitlegd dat je er geen fijn gevoel bij hebt.

als ik jou was zou ik tegen hem zeggen dat je er een beetje jaloers van wordt. grote kans dat hij je dan gerust zal stellen. hij heeft niet voor niks voor jou gekozen, als hij haar wou was hij wel voor haar gegaan.