jaloers?

mijn vriendje en beste vriendin zijn hele goede vrienden en ze kunnen goed net elkaar over weg. als je mijn vorige topic heb gelezen can’t talk begrijp je dit misschien beter mijn beste vriendin praat dan ook veel met hem gaat veel met hem om. maar als ik dat zie krijg het gevoel dat ze elkaar leuk vinden is dit jaloezie of is het normaal. ik zit hier mee want ik wil noet dat mijn beste vriendin denk dat ik haar niet vertrouw. help?? :bored:

Oke dit klinkt misschien wat hard, maar ik kan soms niet de juiste woorden vinden om het netjes te zeggen.
Maar ik heb je vorige topic gelezen. Ten eerste het zijn goede vrienden van mekaar dan is het logisch dat ze het goed kunnen vinden met mekaar. En aangezien jij eigenlijk niks zegt als er andere bij zijn is het ook vrij logisch dat hun het gezellig hebben. Ik denk dat het niks is om je druk over te maken. Maar probeer in ieder geval je best te doen om ook gezellig mee te doen enzo. En wees ook niet bang om met je vriend dingen te doen. Jullie vinden mekaar niks voor niks leuk lijkt mij dus pak gewoon zijn hand vast, klets met mekaar.

Waarom zou je je beste vriendin niet vertrouwen? Misschien ben ik naïef ofzo maar mijn vriendin is ook bevriend met mijn vriend. Waarom zou ik daar jaloers over zijn?

Als je er echt zo mee zit vertel het aan een van de twee dat je die indruk krijgt. Weet dat het moeilijk is maar je zit jezelf gek te maken zo en je wil ze niet allebei verliezen door een ruzie of zo.

eigenlijk heb je helemaal gelijk het licht ook deel s aan mij en ik zal minder mang zijn. ik probeer het echt ik ben blij dat je dit zei

ik heb het haar verteld mij beste vriendin en ze zij dat ze me snapte echt bedankt voor de tip! ik voel me al beter hier door

Mijn vriend is ook beste vrienden met een van mijn goede vriendinnen! Ik vond dit in het begin ook heel moeilijk, maar er is echt niets om je zorgen over te maken… Ben er heel open over geweest tegen mijn vriend wat mij heel erg hielp. Heb geleerd dat als ze een relatie hadden gewild waren ze wel iets met elkaar begonnen, maar hij is verliefd op jou, niet op haar :slightly_smiling_face:

Je hebt door je eigen gedrag heel veel in de hand dus schuif je eigen onzekerheid niet af op anderen

dankje ik heb het gelijk gezegd toen ik dit las. en hij zij dat ook al bedankt dat je dit zegt