Jaloers!!

Hey girls!
Ik zit dus al een maandje met een probleem. M’n crush heeft een vriendin, en ik word helemaal gek als dit zo door gaat wat hij is echt een hunk :upside_down_face: Wat kan ik er aan doen om ze uit elkaar te halen? Ik had al eens geprobeerd ruzie te veroorzaken maar toen werd hij boos op zn beste vriend in plaats van op haar. :hammer: Ik moet hem als vriendje!! wat kan ik doen? hellup please!

xjes Mariaaaa

Wat denk jezelf?

Als jij hun uit elkaar drijft wil hij vast wel met de gene die zijn relatie heeft verpest.

Gewoon niks doen dus :grinning_face_with_smiling_eyes:

inderdaad,
je helpt jezelf en anderen hier zeker niet mee

Dus alleen omdat hij een “hunk” is wil je hem als je vriend hebben en zorg je ervoor dat hun ruzie krijgen?

Wat egoistisch van je zeg

Ik denk dat elke zichzelf respecterende man niet samen wilt zijn met iemand zoals jij, sorry. Wordt volwassen en bemoei je niet met een ander zijn relatie. Hij is met haar en niet met jou, dus volgens mij maak je sowieso geen kans.

Haal ze niet uit elkaar. Je vindt vast wel een leukere jongen! Hij is nou eenmaal bezet.

Wauw. Hoe heb jij nog enige respect voor jezelf?
Je probeert gewoon expres een relatie te slopen. Wat bij jij een egoistische snol man.

Ik hoop echt dat je ooit een vriend krijgt en er een chick lekker komt stoken.

Hoe oud ben jij… en Moet?! Het is godsamme geen hebbedingetje…

Gedraag je, wees niet zo egoïstisch en kom er niet tussen. Gun een ander ook zijn of haar geluk.

Wat is dat toch met die vreemdgaan/relatieverpest topics op girlscene de laatste tijd.

@TS Stop gewoon, er zijn genoeg andere jongens die leuk en vrijgezel zijn

Doe normaal zeg.

dit is een beetje triest, waarom zou je andermans geluk willen verpesten alleen omdat jij zo nodig de hunk van de school als vriendje wil? hééél egoïstisch. vind zulke mensen als jij echt verschrikkelijk sorry

Haha dit is vast gewoon een TROLLL

edit mod: trol reactie

Hoe haal je het in je hoofd om andermans relatie kapot te maken? Egoïstisch.

Hij heeft een vriendin, dus leg je er bij neer!

Wat dom zeg

Stel je eens voor dat jij met die ‘’ hunk’’ een relatie zou hebben en een ander meisje pakt hem van je af omdat zij zo nodig met hem verkering moet hebben?
Zou je dat leuk vinden?
Lijkt me niet ,dus stop met proberen.
Als hij jou een superleukgeweldig meisje zou vinden dan had hij wel met jou gehad en niet met zijn vriendin :wink:
Misschien krijg je in de toekomst wel wat met hem, maar dat krijg je niet door zijn relatie te verpesten.