Jaloers

Heey

Ik heb iets waar ik best mee zit, en ik zou graag jullie mening willen.
Ik zat met een meisje van mijn school te praten op whatsapp en zei kende mijn vriendje van vroeger.
Hij zei hoi tegen haar op whapp via mijn telefoon en ze vroeg zijn nummer. Hij gaf zijn nummer en de volgende dag zat hij naast me en praten hij met haar. Is het raar dat ik jaloers ben?

Beetje wel, praten is geen misdrijf. Ze kennen elkaar al langer, dus bijkletsen is toch niet zo’n probleem?

Ik zou ook jaloers zijn.
Maar probeer het niet te zijn en heb vertrouwen, het is maar praten.

Wat Cupcakeheaven zegt! Ik zou ook jaloers zijn. maar ik zou nog even wachten met dat tegen hem te zeggen. Pas als het erger word zou ik eens met hem gaan praten ofzo

Ik zou wss ook wel wat jaloers zijn maar het nog niet tegen hem zeggen. Als je hem claimt schrikt dat hem af. Wacht dus nog even af, ze hebben elkaar een tijd niet gesproken dus het is logisch als ze bij willen kletsen!

Ik vind dat je best tegen je vriend mag zeggen dat je het niet fijn vind en dat je er door twijfelt aan jezelf. (want dat is eigenlijk jaloerzie)
Dat betekend niet dat jij voortaan zegt als je je ergens niet goed bij voelt, en hij dat dus doet, maar je mag best je gevoelens uiten.
Je moet daar samen over praten,
als hij van je houdt, en niet voor zijn eigen gevoel kiest, zal hij dan niet meer met haar praten via app.
Ik snap je wel een beetje, ik zou het ook neit prettig vinden, maar het is onschuldig.
Maar ik snap dat je gekke dingen wilt voorkomen(niemand vind het leuk als er een meid rare dingen tegen je vriend zegt… je vertrouwd je vriend, maar haar niet).