jaloers!

Hey

Ik heb een hele goede vriend, we zijn al meer dan een jaar dikke vrienden.
In het begin hadden we iets met elkaar maar dat heeft maar 2 maanden geduurd en sinds toen zijn we vrienden gebleven, maar wel goede vrienden.
Hij heeft nu een meisje, ik ben heel jaloers, maar we zijn gewoon vrienden.
Ik voel niks meer voor hem, allang niet meer.
Maar als hij met iemand iets heeft, ben ik jaloers?

Heeft iemand tips voor mij?
Want ik ben heel blij voor hem en toch ben ik jaloers, ik snap het niet.

Dankje om mij te helpen xxxx

Heb je zelf een relatie? Het kan best zijn dat je niet jaloers op die vriendin bent, maar op het feit dat hij nu een relatie heeft en jij niet?

Jaloersheid kost meestal tijd, het is ook een kwestie van wennen dat hij nu een vriendin heeft. Ik denk dat het vanzelf over gaat. Het was wel je beste vriend en de situatie is nu gewoon veranderd.

Neen, ik heb zelf geen relatie… Maar ik denk niet dat ik jaloers ben om die reden.

Hij heeft 2 maanden geleden ook een relatie gehad en toen was ik ook jaloers…
Ik snap het niet… we zijn gewoon vrienden en toch ben ik jaloers. xxxx

ik heb precies hetzelfde, ik wordt ook doodjaloers wanneer mijn ex met een ander meisje is. zelf leg ik me erbij neer. ik denk dat het komt omdat je de aandacht die jij ooit van hem kreeg, nu voor een ander is. en ik ben gewoon jaloers aangelegd denk ik. :cold_sweat: zoals in bovenstaande reacties al wordt gezegt, misschien went het…

Ik denk dat bijna iedereen wel jaloers is in zo’n situatie, al is het maar een heeel klein beetje. je hebt toch die speciale aandacht niet meer die je eerst wel had, ook als gewoon “vrienden”