Jaloers??Verdrietig!!

Heb je een vriendje?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb al bijna een jaar verkering met mijn vriendje en ik ben nog steeds SUUUPPEERR Verlieft
Maarrr… In mijn klas zit een meisje die hem ook heel leuk vindt… :rage: Ze slijmt heel erg bij hem en probeert hem van me aftepakken! :hammer: Laats probeerde ze hem te kussen!!! :kissing: Hij draaide weg maar dit gaat mij egt te ver!!! :rage: Ze heeft hem zelfs verkering gevraagt! en wil alles samen met hem doen! :rage: Mijn vriendje is suuuperr lief en zegt dat hij der egt nii leuk vind… :sob::muscle: :hugs: maar ze blijft maar doorgaan!!! :astonished: :astonished: :astonished: Ze moet egt kappen! Want anderss wordt ik et BOOS!!! :frowning_face: :frowning_face: :frowning_face: ben ik jaloers?? :woman_facepalming: :cowboy_hat_face:

Xx :couplekiss_man_woman: Wanhopig… :oBoos… :angry2:Maar vooral verdrietige :frowning_face: Amy! :frowning_face:

Ja je bent jaloers.

Zou je iets minder emoticons willen gebruiken? Dat leest misschien wat makkelijker…
Ik zou het met je vriend erover hebben dat je het niet zo prettig vind.

HAHAHHA. Ik schrok me dood toen ik deze pagina opende.

Anyway, gewoon negeren. Je vriend heeft gezegd dat hij haar niet leuk vindt en dus moet je hem maar vertrouwen.

Je lijkt me nogal jong, dus wat ik zou doen, moet je vooral niet als advies opnemen, maar ik zou haar vol op haar bek slagen. :’) Jij moet misschien eens met je vriend praten en afspreken dat jullie haar beiden negeren?

Hoe oud ben jij?