Jaloers op op vriendin van vriend

haj meiden,
ik heb een probleempje waar ik best wel mee zit…

ik heb een super lieve vriend echt een schatje, hij is redelijk populair en is ook vaak met zijn vrienden tot laat in de avond,

nu komt het probleem dus mijn vriend heeft een vriend en hij heeft een vriendin zij is dus echt populair bij de vrienden van mijn vriend en kan er goed mee opschieten en is ook altijd bij hun, ze is ook best een mooi meisje met een goed figuur zeg maar, en ze zijn samen best wel een leuk stel… ik zou het ook wel willen maar ik ben nou niet echt geliefd bij die vrienden van mijn vriend naar mijn gevoel, en dat maakt me best onzeker… hoop dat het niet onduidelijk is,

hebben jullie tips of kunnen jullie mij een beetje moed in praten ?
xxxxxxxx

oh haha in de titel staan een foutje

Awwww, dat is echt kut.
Maar je kan altijd nog denken dat hij voor jou heeft gekozen en niet voor haar. Sowieso heb je met hem verkering en niet met zijn vrienden, dus wat maakt het ook uit dat ze haar misschien wel aardiger vinden. Kennen ze haar al langer dan jou?

ja klopt maar zeg maar de vriend van mijn vriend die heeft haar als vriendin zeg maar en zij hoort er dus echt bij dus hoop dat je me niet verkeerd begrijpt, Uh volgens mij wel ze woont ook in zelfde stad

Ik heb ook een hele lieve vriend en hij heeft een hele leuke vriendengroep en dat zijn ook echt van die jongens die iedereen kent. dus ik vroeg me in het begin ook af of ze me wel leuk zouden vinden. Maar ik ging wat met ze praten, sowieso met mijn vriend opstap, dus ook automatisch met zijn vrienden. Ze gaan je echt niet buitensluiten hoor! En anders moet je het er een keer met je vriend over hebben, hoe je je voelt.
De rest komt vanzelf allemaal wel :wink: ben gewoon jezelf en laat zien dat jij net zo leuk bent als die vriendin van zijn vriend!

dankjewel voor jullie lieve reacties ik denk dat ik idd maar even met mijn vriend ga praten en op koninginnedag zijn we 3 maand samen en gaan we wat leuks doen en dan zie ik zijn vrienden waarschijnlijk ook weer dan zal ik wat initiatief nemen! nogmaals bedankt (: