Jaloers op mijn vriendin omdat...

Maak de zin af:
Ik ben jaloers op mijn vriendin omdat…

Ik ben jaloers op mijn vriendin omdat zij het altijd voor elkaar krijgt dat jongens wat in haar zien.

Ik ben niet jaloers op mijn vriendin.

ik ben jaloers op mijn vriendin omdat ze zo lekker spontaan is en een mooi figuurtje heeft :grinning:

Ik ben jaloers op mijn vriendin omdat alles in haar leven perfect is.

Ik ben jaloers op mijn vriendin omdat ze altijd lekker spontaan en vrolijk is en zo heel makkelijk vrienden maakt, zo gezellig :slightly_smiling_face:

Ik ben jaloers op mijn vriendin omdat ze geen fuck geeft om wat andere mensen van dr denken

btw waarom staat dit bij liefde&boys

Ik ben jaloers op mn vriendin omdat ze totaal niet verlegen is!

Ik ben jaloers op mijn vriendin omdat ze haar ex heeft terug gekregen, (nu weer ex dus naja) rijbewijs heeft, naar school gaat

Ik heb dat ook Ik krijg het nooit vanelkaar van jongens,
en Zij wel ,
BTW ik snap wat je bedoelt … ;s

Omdat momenteel alles in haar leven lijkt mee te zitten, en bij mij juist niet…
Tuurlijk, ik gun het haar van harte, maar toch steekt het.

Ik ben jaloers op mijn vriendin omdat ze mij als vriendin heeft.

Dat moet je nooit denken. Je weet niet wat er daar achter afspeelt… Vriendin van mij dacht dat ook over mij en ze had het goed mis.

Oké slechte grap. Ik ben niet jaloers op mijn vriendinnen, ik gun ze alles.

Ja weet ik, bij de meeste mensen weet je ook niet wat er echt speelt, maar ik ken haar door en door. al m’n hele leven. ken al heaar gevoelend en zij de mijne. en ja ondanks dat zij misschien net zoals iedereen even in ene dipje zit ofzo is alles gewoon perfect bij jaar, geen problemen met gezin, school wat dan ook : )

ik ben jaloers op mijn vriendin omdat ze zo mooi is en veel dingen krijgt.

Haar leven is ook slecht (veel dode familieleden)!

Ik ben niet 1,2,3 jaloers op een vriendin…
Eentje had vroeger alles voor elkaar, mooi lichaam, leuk vriendje en paste alles qua kleding.
Nu is het andersom, dus niemand is perfect.

Ik ben niet jaloers op mijn vrienden/vriendinnen omdat ik ze alles gun en zelf ook erg gelukkig ben.