Jaloers onterecht?

Heei,
Lang verhaal k heb heel veel voor mezelf verkloot.
Maargoed:

Het begon allemaal echt in november ofzow, mijn buurjongen vond me leuk en ik vond hem superaardig! Hij vroeg of ik hem leuk vond; nee sorry daar moet ik nog even over nadenken. Hij respecteerde het en toen gingen we een keertje samen schaatsen; supergezellig! Ook toen vroeg hij of ik echt zeker wist dat ik niks wilde. Nee dat wist ik niet zeker, misschien wilde ik het wel. Maar 2 weken geleden toen vroeg hij dus do you like me? Ik zei ja. Maar een paar dagen later voelde ik me gewoon heel klote. Ik dacht dat hij veel te goed voor me was en dat mijn ouders het nooit goed zouden vinden, ik dacht ook dat ik geen tijd voor hem had en dat ik me ongemakkelijk bij hem zou voelen, nooit zal weten wat ik met hem moet doen en dat ik niet meer wist of ik m leuk vond. Ik heb hem dat in een email allemaal verteld. En wat had ik daar spijt van. Hij was nog zo lief om te zeggen dat hij het niet erg vond, maar hij was heel verdrietig zag ik aan hem als ik hem zag(buren dus best vaak) ik begon me dood te ergeren aan mezelf. Hij dacht nu dat ik hem niet meer leuk vond. Oke, ik had nu de tijd om rustig na te denken dacht ik bij mezelf. En dat deed ik. Na 4 dagen begon ik zijn liefheid en zijn lach gewoon te missen, ik dacht: wat mis ik nou?! hij, of zijn aandacht. Ik kwam er niet uit dus ik legde het even naast me. Nou ineens gister komt een vriendin van me naar me toe: Jou buurjongen vind mij leuk. Ik kon wel janken. Toen hij op msn was begon ik een gesprek en vroeg ik of het klopte, nou zei hij dat het niet helemaal klopte dat hij haar alleen “aardig vond lijken” en haar nog niet goed kende omdat hij nooit met haar gesproken had. Aan hem te merken was dat hij het wel vanplan is. Die vriendin van mij zegt dat ze hem raar vind en dat ze hem alleen aardig vind, maar ze weet ook dat ik m best leuk vind dus misschien wil ze gewoon geen ruzie.

Nou weet ik dus niet of ik naar hem toe moet gaan en het helemaal uitleggen dat ik het verkloot heb door die mail en dat ik hem wel leuk vind. Ik vind hem echt een lieve jongen en ik voel me ook echt op mijn gemak bij hem, ik fietste vanmorgen naast hem sinds lange tijd(2 weken) en we hadden weer gekletst en ik dacht echt o wat heb ik dit gemist.

sorry voor het lange verhaal maar ik weet niet wat ik moet doen en ik weet dus ook niet of hij mij nog leuk vind.

xxx

Ik denk dat je wel het beste met hem daarover kan praten ja. Anders blijf je er maar mee rond lopen en zo word niets duidelijk.

Praten is het beste, net zoals juteux zegt. En luister naar je gevoel. Je kunt wel denken dat het mis kan gaan, maar je gevoel is het eerlijkst.

Maar vind je hem nu echt leuk of niet?
Ja?
Praat erover
Nee?
uhm…
:blush:

Als hij echt haar nu al leuk zou vinden is hij zo’n jongen die van de ene naar de andere fladdert…Maar ik denk eigenlijk dat je meer gek bent op de aandacht dan op hem

Als je hem écht leuk vindt dan moet je ervoor gaan en dat tegen hem zeggen! Maar als je nog steeds twijfelt doe er dan niets meer want deze jongen heeft wel genoeg voor zijn rekening gehad

Inderdaad. Nu is je ego gewoon gekwetst omdat hij een ander meisje aandacht begint te geven. Vanaf hij voor jou kiest ga je hem weer beu zijn.
(Denk ik.)

Als ik het zo lees ben je gewoon jaloers omdat je zijn aandacht niet meer hebt maar hem verder helemaal niet leuk vind.

En als dat zo is, laat die jongen los en zijn leven leiden alsjeblieft. Je hebt je kans verprutst.

Dat staat er helemaal niet.

ik denk dat je gewoon met hem moet praten, als het uiteindelijk niks word kan hij gewoon een goeie vriend blijven?

Volgens mij probeerde hij jou gewoon jaloers te maken.

gehehe dat kan ook nog natuurlijk x)

nou t is hem gelukt.

Nee, maar dat doe je er wel uit opmaken.

ik heb even andere reacties niet gelezen maar hier mijn adviesje;

je bent nog 14 en hij? hij zal ook niet veel ouder zijn dus het is allemaal nog lekker pril voor jullie beiden en maak het niet moeilijker dan het is. Laat hem nu merken dat je he leuk vind, spreek wat met hem af, flirt een beetje en kijk hoe hij daarop reageert. En na een tijdje als hij je gedrag beantwoord, kun je hem vertellen wat je voelt en zo.

Succes!

Ik ben het niet met hun eens, want ik kan goed begrijpen, dat je nu ineens inziet wat ie voor je betekend,en dat je gevoelens sterker worden omdat je weet hoe het zal kunnen voelen als hij ineens niet meer voor jou te bereiken is, dat je hem kwijt bent zeg maar.
Begrijp je me xD ik kan ff op dit moment het niet zo goed uitleggen