jaloers of wantrouwig in je relatie? hier wat feiten om je te helpen :)

1.[/b]bang dat hij vreemdgaat? Het heeft geen zin om je er druk over te maken, want dat gaat hem er niet van weerhouden.
en wanneer hij dat doet, is hij je niet waard. en kun je blij zijn dat je van hem af bent.

2. Mannen/jongens die vreemd gaan zijn klootzakken en daar moet je niet iets mee willen. als je bang bent om hem te verliezen doordat hij een ander meisje gaat leuk vinden… jij verdient iemand die jou net zo leuk vind als jij hem. en als hij ook helemaal gek op jou is dan zou hij niet op een ander meisje vallen.

3. Ook al ben je niet de knapste (en ik ga niet geloven dat het knapste meisje ter wereld hier op het forum zit. Elke man heeft een ideaalbeeld, en er zijn maar weinig vrouwen die daar aan kunnen voldoen) hij koos wel voor jou. Dat zegt al wat.

heb je zelf ook nog feiten? zet ze erbij!! ik zelf heb er ook veel aan :flushed:

hoop dat je er wat aan had!!

Oke, ik weet niet of ik je tips echt super vind (;
En het lettertype mag ook wel normaal. (:
Maar verder heb ik ook geen tips.

oke mijn reactie was vast onduidelijk … maar…

" als je bang bent dat hij vreemdgaat, wees dat niet. als hij wil vreemdgaan doet hij dat toch."

“als je bang bent om hem te verliezen doordat hij een ander meisje gaat leuk vinden, geen punt.”

“er zijn 1.000.000 meisjes op de wereld, neem van mij aan dat je niet de knapste bent. er zijn altijd knappere meiden dan jezelf.”

Niet echt goede tips, vind je wel?

feiten dan…

“er zijn 1.000.000 meisjes op de wereld, neem van mij aan dat je niet de knapste bent. er zijn altijd knappere meiden dan jezelf.” Dit vind ik echt een hele rare zin. Wie ben jij om dat te bepalen :")

Hahaha, ok sorry.

dit is o te helpen… niet lullig bedoeld…
nou goed…
ik bedoel ermee te zeggen…
niemand is perfect.

Handige tips. Hierdoor voel ik me meteen beter (y)

Mijn tip: vaak ligt het aan je eigen onzekerheid en niet aan je vriend, als je bang bent dat er sprake zal zijn van vreemdgaan.

Ik ben nooit bang dat hij vreemd zal gaan, omdat ik gewoon weet dat hij me perfect vindt haha. En ik vind mezelf vaak ook leuker of mooier dan eventuele meisjes die zijn aandacht willen.

:’’). GENIUS.

ligt ook zeer zeker aan je eigen onzekerheid. dat is waardoor jaloezie ontstaat. maar door deze feiten werd ik minder jaloers. en dacht ik: INDERDAAD. waar maak ik me druk om. als hij een ander wil moet hij dat doen. dan is hij me niet waard.

Vindt ze niet echt feiten…meer jouw mening.

hmm heb ze van een psycholoog, dus kweet niet

Ik ga nu huilen, je zegt gewoon dat ik niet de knapste ben :rage:

Ik vind het goed!
ik ben echt elke dag bang dat hij weg gaat of een leuker meisje tegen komt…

:bowing_man:

ja die zin komt een beetje lullig over. maar dat bedoel ik niet zo.
ik heb jullie nog nooit gezien dus dat kan ik natuurlijkniet weten.
maar mannen kijken bijvoorbeeld nou eenmaal naar yolanthe ofzo.

Alle mannen over een kam scheren?

kan echt niks positiefs vanaf he??

en ja, BIJNA alle mannen doen dat…