Ik heb een hele goede vriend Tarik en we delen heel veel zelfde interesses. We zijn nog niet zo lang geleden naar een concert geweest want hij had kaartjes gewonnen. Ik had toen nog een vriend en ik had er nooit aan gedacht ooit meer voor Tarik te kunnen voelen. Mijn verkering is nu net drie weken uit en ik heb er gek genoeg al vrij snel rust mee gekregen.
Maar goed nu mijn dilemma haha, een vriendin van Tarik liet duidelijk aan hem merken dat ze hem leuk vind. Hij wist niet zo goed wat hij er mee moest en wist ook niet of hij ook meer voor haar voelde. Hij vroeg aan mij wat ik er van vond en ik merkte dat ik jaloers werd. Ik probeerde subtiel te laten merken dat ik het niets vond door te zeggen dat ik haar niet echt bij hem vond passen. Maar goed hij vond haar toch wel aardig en potentie hebben.
Nu hadden we vrijdag een feestje waar we beide waren en we heel de tijd bij elkaar waren. Een goede vriendin van hem stelde zich aan me voor vroeg zelfs of ik zijn vriendin was. ik merkte dat me dat heel erg goed deed. En ik denk dat ik echt gevoelens voor hem heb.
Nu is na dit lange verhaal mijn vraag wat moet ik doen? Moet ik subtiel met hem flirten? Moet ik het hem vertellen en hoe? Moet ik wel het risico nemen onze vriendschap kapot te laten gaan? wat o wat moet ik doen??
ik hoop dat jullie me kunnen helpen en alvast bedankt voor het lezen haha ik hoop dat het duidelijk is! xxxxxxxxxxx