jaloers meisje?

Hallo iedereeen,

Ik ben vriendinnen met een meisje, en we praten altijd tegen een ander meisje. Maar er waren geruchten rondgegaan over een “vriendin” van dat meisje en wij hebben haar erover gevraagd, dat vond ze niet leuk, en telkens als we met het meisje wat wij aardig vinden praten, begint dat kindje helemaal boos te schelden en zeggen dat we fake zijn… Nu vinden wij het niet erg, we trekken ons er niet zoveel van aan, zolang wij gewoon kunnen lachen met het andere meisje is het niet erg, maar ze loopt echt de hele tijd zo vervelend te doen, dat we merken dat onze vriendin zich niet op haar gemak voelt.

En laatst stond een andere vriendin van haar in de gang, en dat rare meisje aan de andere kant van de gang, wij liepen naar die vriendin om te vragen waar onze vriendin was, en begon dat rare meisje ineens mijn vriendin aan te vallen!
Dit heeft ze ook een keertje bij mij gedaan, maar toen hadden we ook tegen haar gepraat. Nu zeiden we niet eens wat!

En het aller- Aller vervelendste is nog wel, dat het rare meisje tegen haar “vriendin” die ook onze vriendin is heeft gezegd dat wij nep-aardig tegen haar doen en alles, ze is zo vervelend! Of ligt het gewoon aan ons? Wij vinden het meisje echt heel aardig, en als ze alleen is zegt ze ook dat ze dat rare meisje raar vind, maar we willen graag weten wat de rest van deze situatie vind, Ik bedoel, zo gaat het gewoon niet langer!

oke
ik vind dit een knap ingewikkelt verhaal
maar ik denk dat je eens met dat ‘rare meisje’ moet praten?
waarom ze zo doet enzo?
duidelijk maken dat je zat van haar word als ze zo dom doet?