Hee,
Een goede vriendin van me (ik zal haar even Laura noemen) was eerst hele goede vriendinnen met “Kim”. Sinds dit jaar wordt ik steeds betere vriendinnen met Laura. Kim heeft ook tegen mijn aller beste vriendin (Wauw wat klinkt dit basisschoolachtig hihi) over mij zitten praten, en gezegd dat ze het echt stom vind dat ik nu zoveel met Laura omga, (en nog wat onnozele opmerkingen over de hoeveelheid kleding die ik heb hahah -dat is nogal veel- ) Kim ziet Laura nog steeds als haar beste vriendin, maar Laura is het zat want Kim heeft haar al best veel geflikt. Het is duidelijk dat Kim mij niet mag, daar heb ik helemaal geen problemen mee, maar aangezien de kans heeeeel erg groot is dat ze op een gegeven moment onze hele vriendengroep tegen me op gaat zetten. Kim heeft nu ook gezegd dat ze niet kan komen op het feestje van mij en Laura vanwege een turntraining, die ze normaalgesproken gewoon af kan zeggen, maar nee, dat doet ze niet voor haar ‘Beste vriendin’ (dat zou Laura moeten zijn volgens haar… ) Ik ben het zat en ik vroeg me af of jullie misschien tips hebben om hier mee om te gaan. Want ik wil absoluut geen ruzie of dat al mijn vrienden tegen me opgezet worden…
xx
Kim is btw een meisje dat heel aardig kan zijn als ze je mag, maar ze mag mensen héél snel niet en dan is ze erg bitchy…