jaloers maken

ik zit een beetje met een dilemma :sob::muscle:
het is een tijdje uit met mij en mijn vriendje , hij had het uit gemaakt ( eigenlijk een beetje samen+ ik vond hem niet egt meer leuk) omdat hij het niet aan kon van wege mijn geloof maar we zouden dus beste vrienden blijven maar nu lijkt het net alsof hij me telkens jaloers probeert te maken , en als ik vraag of het zoo is wordt hij boos van nee natuurlijk niet maar tog praat hij telkens over dat ene andere meisje…
wat moet ik doen ? het contact verbreken? maar dan ben ik wel een goeie vriend kwijt …

nou je moet niet vragen of hij je jaloers probeert te maken; hij heeft het toch uitgemaakt? succes ermee

ja hij had er heel veel moeeite mee had had er zooo veel om gehuilt en 2 weken ervoor wou ik het uit maken en toen barste hij helemaal in tranen uit , hij zei ik maak het niet uit omdat ik je niet leuk vind maar ik kan het niet aan blablabla…nu lijkt het net alsof hij me jaloers wilt maken

iemand misschien tips hoe je erover heen kunt komen , persoonlijk ben ik niet meer verliefd op hem maar tog zit er iets dwarss…:S

Het is vrij normaal hoor, dat het je een beetje irriteert om je ex verder te zien gaan met andere meisjes enzo. Als hij zegt dat hij je niet expres jaloers wil maken, laat het daar dan bij en besteedt er geen aandacht aan. Uiteindelijk gaat dat irritante gevoel vanzelf weg, het heeft gewoon tijd nodig.

Er zijn genoeg leuke jongens op de wereld!

Het gaat ook gewoon 9 van de 10 keer niet goed als je een relatie hebt gehad en je beste vrienden wilt blijven.

als je beste vrienden bent, vind ik het logisch dat hij jou dingen wilt vertellen over dat meisje. Dat zou jij toch ook willen doen (als je geen gevoelens voor hem had)

Inderdaad. En als jij hem niet leuk vind, is het toch alleen maar leuk voor hem dat hij misschien een nieuw vriendinnetje heeft? Wees gewoon blij voor hem, tuurlijk hoef je het contact niet te verbreken.
Trouwens, ik ben gewoon goede vrienden met mn ex en als hij verkering heeft/gezoend ben ik ook gewoon blij en hoor ik hem net zolang uit tot hij alles verteld heeft. Dat kan ik, omdat ik totaal geen verliefde gevoelens meer voor hem heb. Ik denk dat jij je exvriendje ergens nog een beetje leuk vind.

Soms is het niet mogelijk om meteen beste vrienden te zijn na een relatie…Vrienden praten over de meisjes/jongens die ze leuk vinden, dat doen ze nu eenmaal. En dat jij jaloers wordt, is een teken dat je nog niet klaar bent voor vriendschap met hem. Misschien moeten jullie wat tijd apart nemen en pas vrienden worden als je 't echt kunt.

Ja, maar soms is het net die ene die je bij wilt hebben.
Gosh, wat haat ik die zin.

[b]maak hem jaloers… zeg het een x tegen hem van oo wat een leuke jongen, en probeer om voor zijn neus met andere jongens te praten/flirten,

en vraag dan aan hem of hij het leuk vind om dit te zien… zou hij vast niet leuk vinden., en dan moet je zeggen dat je je ook zo voelt… en goede vrienden zijn er ook om elkaar te helpen,ook met een ander meisje/jongen… en als jullie dat niet aan kunnen, omdat dat nog een beetje gevoelig ligt… moeten jullie goede afspraken maken daarover!! [/b]