... Jaloers...ben ik dan zo onzeker?!

Hoi allemaal
Tijdje geleden werd ik wel een beetje “boos” zeg maar… mijn vriendje zei van ja ik heb school tot 8 uur enzo ik oke sgat is goed tot vanavond… 8 uur ging voorbij 9 uur 10 uur 11 uur 12 uur 1 uur ze gingen allebij voorbij ik gelijk een domme wicht op hem wachten tot ik besloot om naar bed te gaan… de dag nadien stuurde hij een sms van sorry sgat was iets gaan drinken met mijn vrienden ik kort af van ja ok.
Ik zeg altijd tegen hem wanneer ik uit ga enzo want begrijp dat hij dat ook niet leuk zo vinden zouk niets zeggen en zomaar uitgaan … maar wat mij echt nog pissig maakte was toen ik op zijn fb ging kijken en een meisje had toegevoegd die toevallig ook in dat cafee “bar” werkte … Wat moet ik nu in feite gaan denken … :dry:
Groetjes yani

Kan je alsjeblieft een beetje erop letten dat je normaal Nederlands typt? Dat leest wat beter.
Hoe oud is jouw vriend dan dat hij in de avond school heeft?
Daarnaast zou ik gewoon aan jouw vriend vragen wat er nou aan de hand is?
Hoe lang zijn jullie al samen?
Het is namelijk niet echt een goede relatie als je hem gelijk niet meer vertrouwt.

Ik snap dat het verwarrend voor je is.
Je vriendje had op z’n minst even kunnen bellen of smsen dat hij met vrienden naar de stad zou gaan. Dan had jij niet hoeven wachten.

Ik zou me niet teveel druk maken over dat toegevoegde meisje.
Als je daar gefrustreerd van raakt, deel dit dan met je vriendje.
Vertel hem je gevoel erbij. Dat je baalt dat hij niets liet horen en dat het geen probleem is als hij met de jongens op pad gaat.
Maar als jullie hebben afgesproken, laat hij dat op z’n minst even weten.
Je kan ook dat meisje ter sprake brengen. Maar gaande weg in het gesprek, zal hij wel vertellen dat ze daar anderen tegen kwamen.

Mijn vriendje wordt ook geregeld vrienden met meisjes op feesjboek.
No worry, het is maar feesjboek.

Nou, dat meisje toevoegen op facebook stelt in mijn ogen niet zoveel voor.
Maar als hij zegt dat hij na school bij jou komt (dat begrijp ik tenminste uit je verhaal) en vervolgens wat met vrienden gaat drinken, zou ik hem wel even duidelijk maken dat dat niet zo leuk van hem is.

ik snap je reactie wel, zo zit ik ook wel een beetje in elkaar. ik zou op een rustig moment als je bij hem bent gewoon uitleggen dat je het vervelend vond dat hij die avond niets van zich had laten horen en dat jij toen op hem gewacht had. je kan hem vragen of hij de volgende keer even wil laten weten als ie nog een keer de kroeg in gaat na school.
En dat over die vrouw… dat is meer een kwestie van vertrouwen denk ik.

Je moet helemaal niks gaan denken. Jongens zijn vaker zo dat ze iets niet direct smsen of er niet eens aan denken. En dat hij een meisje toevoegd, ja dus?
Betekent elk meisje dat hij toevoegt direct dat hij iets met haar heeft gedaan? Lijkt me niet.

Mag ik je er ook even op wijzen dat je schrijfstijl vervelend leest.

Ik ben ook iemand die alles graag weet, maar ik denk niet dat je je boos moet maken omdat hij dingen anders doet/zegt. Dat hij dat meisje toevoegt op facebook betekend ook niks, iedereen heeft recht op vrienden/kennisen, right?

Zo zijn jongens nou eenmaal.

type normaal man.

Mijn vriend is 17, we zijn al 8 maand samen en bedankt voor u tip :wink:

Maar meid, waar maak je je dan zorgen om! als je 8 maanden een relatie hebt en hij heeft nog nooit geflirt met een ander oid, waarom maak je je dan zorgen?
Gewoon eventjes vragen of hij eerlijk wilt zijn

Bedankt, Ow en haha Oke sorry maar zo typen we nu eenmaal in België ik zal proberen om normaal te typen :grin:

Ja, inderdaad je hebt gelijk… Misschien hoefde ik me niet direct zoveel zorgen erover te maken.

Ik snap dat je het vervelend vindt. Hij had inderdaad wel even iets kunnen laten horen, dat heeft hij niet handig aangepakt.
Maar ik zou me niet te veel zorgen maken. Misschien kun je op een geschikt moment aan hem laten weten dat dit soort dingen je onzeker maken. Dan zal hij je vast gerust kunnen stellen.

Ja, je hebt inderdaad gelijk. :sob::muscle:

Ik begrijp je volledig en tja hij had makkelijk even kunnen melden dat hij uit ging!

But, van dat meisje haha ik denk niet echt dat er wat tussen hun is, ik bedoel ik word ook altijd jaloers :blush: maar goed het is toch ook normaal om vrienden te wezen met iemand van het ander geslacht of heb ik dat nou verkeert?!

Als het je zo dwars zit, dan moet je met hém praten
Je kan ook vragen van: ‘’ wie is dat meisje die je hebt toegevoegd? ‘’ maar dan op een normale toon. Ik snap je overigens wel hoor… Ik was namelijk ook zo haha.

ik zou even met hem praten dat je het niet leuk vind dat hij zomaar uit gaat terwijl jij op hem zat te wachten. verder moet jeje niet te druk maken. jongens en meisjes kunnen ook vrienden zijn. maar ik snap jou wel hoor want leuk is anders.

Meid maak je niet druk, hij bedoelt daar niks mee. Jongens die denken daar gewoon niet aan het was wss gewoon spontaan naar de kroeg gaan met wat vrienden, en hij heeft het gewoon de volgende dag tegen je gezegd zelf dus hij heeft echt niks te verbergen, zo zijn jongens gewoon haha

Niet alle jongens, de mijne laat altijd alles weten!