♥ jaja, je voelt het al aankomen..

Leticia is terug van weggeweest!* En wat is het eerste wat ze doet hier op girlscene? Juist ja, dit onzintopic aanmaken.

Oké, waarschijnlijk had het grootste deel van jullie niet eens opgemerkt dat ik nooit meer reageerde of had niemand mij gemist, hoe dan ook, ik ben weer terug of jullie dat nu leuk vinden of niet. Ja.

ANYWAY, kunnen jullie me even updaten? Zijn er nog failtopics geweest waarvan ik echt van het bestaan moet weten? Is Monique al met pensioen? Zijn er al nieuwe ‘wtf-girlsceners’ opgedoken? LET ME KNOW.
Trouwens, wtf was dat voor scheve post laatst op de homepage over dat je áltijd een SOA krijgt van onbeschermde seks? Ik las dat iemand doorverwees naar het forum maar ik vond er maar geen verklaring voor?

* Ik was weg omdat ik geen PC meer had, zit nu overigens op een tijdelijke PC.

Welcome back!
Het broodjesmeerinhaar topic is wel cool. :guitar:

Leticia :grinning:. Je kent mij waarschijnlijk niet, maar ik heb heel vaak gegniffeld om jouw reacties.

Ik weet niet hoe lang je weg was, maar ik lach me telkens kapot om het “grappige tumblr plaatjes” topic, maar dat is gewoon een 2e Fapfap, niet echt een falend topic van falende kindjes.

HAHAH IK VERGAT HET BROODJESMEERINHAARTOPIC, die is wel héél falend :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dank u zeer.

De wat? Link please :grin:? Oh ik voel me nu echt zo’n noob die girlscene nog helemaal moet herontdekken

Ik ken jou inderdaad nog niet denk ik, maar ik ben blij dat mijn reacties dergelijke emoties bij je oproepen :grin:

Uh, ik denk toch wel iets van een maand ofzo, dat is serieus echt zwaar voor een verslaafde als ik. En jaa, dat topic heb ik half gevolgd, ik lag er inderdaad vaak plat om :’)

‘‘Ze zei ook dat ze nog 2 broodjes hagelslag in haar kluisje had,toen was ik echt bang!’’

Hij staat bij Lifestyle geloof ik. ;p

Ik zou persoonlijk meer angst voelen bij broodjes pindakaas, die zijn zo onvoorspelbaar.

IK GA GELIJK EVEN KIJKEN

Of bij broodjes speculoos, die doen nog meer pijn!

Omg,ik vroeg me al af waar je was,wou het van de week nog vragen,haha!

WELKOM BACK :grinning:
Ik merkte al dat je weg was.

Mja ik lach me ook stuk om die die ‘grappige tumblr plaatjes’.
Verder niks boeiends xd

Welkom terug, ik denk neit dat je mij kent, had eerlijk gezegd ook niet gemerkt dat je weg was, maar heb wel vaak reactie svan jou gezien :slightly_smiling_face:
dus, WELCOME BACK!

SCHAAP,JE LEEFT NOG!

Ik zou ook bang worden van 2 broodjes hagelslag in een kluisje hoor!
En natuurlijk word ik emotioneel van jouw reacties Leticia, en ik ben ook verslaafd dus een maand is dan echt heftig

http://i55.tinypic.com/fkzf2b.jpg

Welkom terug, en mij ken je ook niet.

Yeeaah Beats, dat heeft er veel mee te maken :grinning_face_with_smiling_eyes:

:smirk:

Oke, nog eentje, sorry, ik ben gewoon blij voor Egypte.

http://i51.tinypic.com/2ds1ch2.jpg

Hahahaha, die is wel goed :grinning_face_with_smiling_eyes: