J'adore IKEA

Ikea is echt geweldig, wat hebben julllie allemaal van de IKEA? Houden jullie ook niet zo geweldig veel van IKEAA>:face_with_raised_eyebrow:?

ikea obsessie
maar ik vind ikea altijd wel leuke dingen hebben! Maar ‘houden van’ gaat wel erg ver vind ik persoonlijk.

Ikea vind ik leuk, maar kheb er niks van xd

Me bureau en me boekenkast zijn van de ikea :'P.
Maar ik houd niet van ikea, het is er gewoon leuk ;P.

i like ikea…
gewoon ze hebben wel leuke spullen \maar houden van is wel erg uhm… overdreven xD
en de ijsjes zijn lekker

jeah Ikea is cool :slightly_smiling_face:
ik ga er alleen echt niet vaak heen,
maar ik heb een bureau, lamp, bed ehm, dekbed dacht ik? planken, und other stuff van ikea, best veel :’)

Ik heb ook heel wat van Ikea, onder andere kasten, bed, kussens, knuffel, dekbedovertrek, onderzetters (voor glazen), vazen, plantjes, opbergdozen, enz.

Ik heb liever barok kastjes en zo,
ik kom er wel eens, maar koop nooit veel.

Hmmm…bed ( die heeft geloof ik iedereen wel :stuck_out_tongue:), kast en witte nepleren burostoel

haha, okee,ik HOU natuurlijk niet van Ikea maar ik vind het wel echt een leuke winkel, alleen ik overdrijf wel eens weet je :dp

Bijna alles in mn kamer is van ikea XD

Bureau, kast, gordijn-stang en eh… dat was het denk ik.

ik had ooit een ikea lamp maar die is in brand gevlogen :’] hij was oververhit ofzo :'D
& k heb ook een ikea cd kastje en kledingkast
ohja ook een bureaustoel en een boekenplank…

Ik heb nog nooit een stap in de ikea gezet XD
Maar wat ik in de reclame folders zie vind ik wel aardig

Wat ik van ikea heb:

Bed
Kast
Bureau
Stoel
Opbergdozen
Lampjes
Nachtkastje
Poster
Kaarsen
Fotolijstjes.

Roep in mijn kamer Ikea en de boel stort in. ^^

Ik ben vandaag in de IKEA geweest! :d
Heb weer leuke dingetjes gekocht. x

Ja ik heb vandaag een moodbord gemaakt van plaatjes uit ikea, is heel leuk geworden, ben van plan weer veel te gaan inslaan :wink:

Ik heb alleen een lamp waarvan je de afbeelding kan veranderen.
Ik wil nog een Expedit kast :3

ik heb er niks van, en kom er nooit

ik heb alleen een deken maar my god is het ff leuk in de ikea or whatttt. ik wil er wonen in zo’n: inspiratie kamer you know en dan de hele dag zweedse gehaktballen vreten