Jacky Luxury Jassen

ik vind ze lelijk en hier waren bontkragen 2jaar geleden in de mode? Ik vind deze vrij ordinair staan.

ordinair

Deze jas is een NEE.

Ze zien er echt cheap uit, ik zou er geen ¤ 400 voor over hebben ._.
Die bontkraag is ordinair en het feit dat het van echt bont gemaakt is vind ik al helemaal niks.

Zonde van je geld, het is net een vuilniszak

Vreselijk lelijk.
Bedenk je is wat je voor 400 euro allemaal wel niet kan kopen joh.

Ik vind dit echt helemaal niks, gatver.

Ik vind zelf dat je af en toe wel eens wat meer geld moet kunnen geven aan iets dat je écht graag wilt en dat speciaal is of van erg goede kwaliteit. Ik heb zelf een echt leren jasje van superkwaliteit dat ik enorm veel draag (en waarschijnlijk nog jaren ga kunnen blijven dragen) en dat rond de 250 euro gekost heeft. Ik ben er erg tevreden over, zelfs al kostte het wat meer dan ik gewoonlijk aan kleding uitgeef.
Maar dit vind ik echt niets bijzonders! Zoals iedereen al zei: ze zijn er niet echt chique of duur uit, en je kan zo’n jassen tegenwoordig overal vinden. Daarbij: zelfs al is het een echte bontkraag, dan nog is ie geen 400 euro waard! je betaalt gewoon voor het merk.

nooo

Ik zou niet eens met zo’n jas durven te lopen, vind ze echt niet mooi, en dat je echt bond neemt vind ik stom, dus plz niet doen. Als je die aandoet lijk je net een ontplofte naaktslak (kwam even in me op)
En de prijs is natuurlijk ook niet normaall voor een jas.

Volgens mij komt dit een beetje onaardig over, maar dat is niet de bedoeling, ik vind de jassen gewoon niet mooi… xD

Zou je zo’n jas echt aan kunnen trekken zonder het gevoel te hebben dat er gewoon een dode vos/wasbeer/kuiken in je nek ligt?

ik vind de jas niet heel mooi en het feit dat het écht bont is maakt het er niet bepaald beter op.

Idd.

sommigen doen hypocriet over dat het ‘echt bont’ is, want volgens mij heeft 90% wel lederen (hand)schoenen, jas of bank.

Alleen de 1e vind ik leuk,
die andere vind ik er erg goedkoop uitzien, dan kan je beter naar de zeeman een jas kopen ofzo haha

Als ik jou was zou ik geen jas kopen die er goedkoper uitziet dan hij is.

Ik vind die jassen eruit zien alsof je 'm ergens in een zijstraatje van A’dam hebt gekocht voor max 150 euro.

Ik zou niet doen als ik jou was.

daar zit wel een verschil tussen hoor. leer wordt van een koe gehaald, die ook weer wordt opgegeten. nertsen ga je echt niet opeten nadat je het bont van zn lijf hebt gerukt.

maar een jas gaat veel langer mee, dan vlees dat je 1x eet? Dus waarom is het dan minder erg om vlees te eten dan om bont te dragen?

Ik snap je punt, maar je weet dat dit een onjuiste vergelijking is he :'3

Noooo . Nu zit ik weer met dat ene liedje in m’n hoofd .
Hee man, koop een nieuwe jas man, koop hem in de zeeman, Wibra is te duur lalalalala:woman_facepalming: