Jacky Luxury Jassen

Jacky Luxury Jassen…

Misschien weten jullie welke jassen ik bedoel. Ze zijn super duur (rond de 400 euro) Maar wel super mooi! Nu krijg ik eind december een extra’tje van mijn werk… Ben hard aan het twijfelen of ik daarvan een mooie Jacky Luxury jas ga kopen. Het is ECHT bont, vandaar de prijs.

Voor degene die niet weten over welke jassen ik het heb:

http://94.100.120.106/666900001-666950000/666940901-666941000/666940992_5_QmW2_1.jpeg

http://www.trendylaarzen.nl/shop/files/images/jacky%20Luxury%20Jw002(1).jpg

http://static.marktplaza.nl/images/1/17/8475717.jpg

Ik vind de bovenste (roze-achtig) het leukst…

Wat vind jij… Vind je het zielig vanwege het echte bont, vind je de prijs veeeeeel te hoog (ik wel :ok_woman: ) of vind je het helemaal niks?

Oh nee niet nog meer van die vuilniszakken gekruist met wasberen jassen :expressionless:

^kortom: ik vind het niks. En echt bont is ook dikke bullcrap met de huidige technieken waarmee we nepbont kunnen maken.

Ook al was het nepbont dan zou ik het nog niet doen. (Ik hou niet van zulke jassen) En al helemaal niet als je zo’n zelfde jas (alleen met nep bont en zonder merkje) voor ongeveer 80 euro kan krijgen…

Ik moest lachen om die laatste :grinning_face_with_smiling_eyes:
Ik vind ze echt niet mooi, zelfs al kreeg ik er een gratis zou ik ze niet dragen. En eigenlijk vind ik het echt zo een huppelkut jas (zie modellen op die foto’s…)

ZEG NEE TEGEN ECHT BONT!

-trouwens wat heb je aan een jas van 400euro? Ga je met een prijskaartje op straat lopen ofzo.-

NEE NIET ECHT.

ik vind de bovenste ook wel mooi
maar het is echt bont… en ik vind het ook veels te duur ik zou
als ik jou was gewoon een wat goedkopere jas kopen in de zelfde stijl
met nep bont! en de rest van je geld aan andere dingen uitgeven

Als het écht bont is moet je het sowiezo niet doen!
Ze zijn nog stink lelijk ook, ik zou mensen uitlachen als ik ze zo zag ! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Die eerste is mooi en die heb ik al een paar x op straat gezien
Ik heb zelf ook een leren jas met een bontkraag
Maar ik draag 'm er niet op want er zijn tegenwoordig zoveel mensen die met een bontkraag lopen 0_o

Ik vind ze niet mooi, ik vind de prijs absurd en ik vind het al helemaal belachelijk dat mensen bont dragen. Waarom zou je een jas van ¤400,- met bont kopen als je voor ¤325,- minder exact dezelfde jas kunt kopen (een kwestie van goed zoeken) zonder dat er dieren voor zijn vermoord?

Als je gewoon een H&M jas koopt en dan je kat in je nek legt heb je precies hetzelfde effect
Echt bont is onzin

Ik zou het niet doen. Ten eerste: het is echt bont :nauseated_face: en ten tweede: ze zien er goedkoop uit. Ik zou er iets anders leuks van kopen of gewoon sparen ofzo. Maar ja, het is jouw keuze

Ik had in eerste instantie ook de jas besteld, (die glimmende zwarte)
Maar ik ben zo blij dat ik hem niet heb genomen, aangezien iedereen ermee loopt!

Ik weet niet of je in de buurt van haarlem of amsterdam woont?
Daar heb je de leather shop, je kan bewijze van gewoon een glimmende jas van only kopen ofzo en dan die bontkraag er op laten zetten,

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar gossiemoppe, die bontkragen zijn net zo groot als die hoofden van die meisjes! :flushed:
En ik ben tegen echt bont. En ik houd niet van zulke jassen. En ze zijn inderdaad te duur, misschien pas je 'm een jaar later niet meer of vind je 'm niet meer leuk.

Eh, ben jij dat op je afbeelding :V

Ja, k had hem veranderd alleen is t niet goed gegaan,

En ja ik heb ook een bontkraag, maar niet die jas…

Ik vind ze echt lelijk! en 400 euro? woah!

Mijn halve school loopt er in

ik heb nu een jas van bijna 900 euro, je zal bijna niemand er in zien lopen en hij is helemaal precies op maat gemaakt.
Echt leer, echt bont.

bah. vind ik echt zo kakkerig :s en dan nog met echt bont. à’"(!ç’"(