Jachtseizoenapp van stukTV

Heey allemaal,

Weet jij te ontsnappen?
Reallife GPS actiespel gebaseerd op de succesvolle StukTV serie ‘Het Jachtseizoen’.

In ‘Het Jachtseizoen’ stel je je eigen team samen dat op jacht gaat naar één ontsnapte boef. De boef krijgt een aantal minuten voorsprong op
de jagers. Daarna wordt de GPS locatie van de boef doorgegeven en mogen de jagers hun zoektocht beginnen. Iedere X aantal minuten
wordt de GPS locatie van de boef weer openbaar gemaakt. Lukt het de boef om tijdens de duur van het spel uit handen te blijven, of wordt
hij gepakt?

Je kunt spelen in vier verschillende spel-modussen:

• EASY (15 minuten speeltijd, 2 minuten voorsprong voor de boef, GPS-locatie iedere 2 minuten)
  • NORMAL (1 uur speeltijd, 5 minuten voorsprong voor de boef, GPS-locatie iedere 5 minuten)
  • HARD (2 uur speeltijd, 10 minuten voorsprong voor de boef, GPS-locatie iedere 10 minuten)
  • STUKTV-modus (4 uur speeltijd, 20 minuten voorsprong voor de boef, GPS-locatie iedere 10 minuten)
    De echte fans spelen natuurlijk de StukTV-modus!

Dit is een app van stukTV, dit lijkt me heel erg leuk om met een aantal mensen van hier te doen. Het kan namelijk overal in Nederland. Omdat mijn vriendinnen vaak druk zijn en geen tijd hebben probeer ik het via deze weg.

Als je niet weet wat het is raad ik je aan om het even te kijken via YouTube :slightly_smiling_face:

Laat weten of je mee wilt doen en waar je vandaan komt.
Een locatie die bij je in de buurt ligt is voor de meesten wel leuker!

Groetjes Shaydie

Ik kom zelf uit Zwolle, maar ben bereid om een stukje te reizen!