Jaartje samen met vriend.

Hallo Dames,

Ik ben 3 December een jaar samen met mijn vriend en daarom heb ik 1 nachtje geboekt in het hotel waar we afgelopen zomervakantie ook zijn geweest, die die helemaal geweldig vind.

Nu is dat geen probleem maar is dat wij nog allebei 17 zijn en dus nemen wij één ouder mee aangezien zijn ouders een beetje te ver weg wonen en ik al sinds mijn 3e geen vader meer heb. Nu is het zo dat mijn moeder mij vannochtend vertelde dat haar paspoort is verlopen en het kan nog goed een week duren voordat er een nieuwe is. Kan dit een probleem zijn? Volgens mijn moeder niet…

Geen idee! Bel naar het hotel, soms is voor een hotel een brief van je ouders ook goed!
Dat was bij mij in ieder geval wel zo :slightly_smiling_face:

Huh hoezo nemen jullie een ouder mee? Omdat het gezellig is? Ik heb ook wel eens een hotel geboekt toen ik nog geen 18 was hoor

Zo bedoelde ik het niet :’) ik bedoelde het van: Mijn moeder brengt ons en volgens de balie moesten we dan even een ouder meenemen met geldig legitimatie bewijs zodat we toestemming hebben. Get it?!

Upje?

Gewoon even een mailtje sturen of bellen, dan wordt het vast geregeld.

Als het gewoon in Nederland is mag je je ook legitimeren met een verlopen paspoort of rijbewijs, maar voor de zekerheid zou ik gewoon even bellen naar het hotel

Al geprobeerd wat ik zei?
Lijkt me namelijk het meest effectieve.

Hahahahaa ik was al in de war. Naja, vind t nog gek. Je kan idd beter vragen of je kopie van legitimatie, handtekening en toestemming mee kan nemen. Maar nu moet je moeder helemaal mee. Zou helemaal gek zijn als je vanaf de ene kant van Nederland naar de andere kant van Nederland zou gaan voor een nachtje weg. Dan gaat je moeder toch ook niet eventjes mee. Naja, zou er maar even achteraan gaan voordat jullie er zoveel moeite voor doen. Lijkt me overdreven maar je weet t nooit, er zijn gekke regels soms.