Jaarbijdrage goed doel huh???

Ik doneer dus ieder kwartaal 4 euro aan amnesty international. Het viel me al op dat dit de laatste tijd niet meer gebeurd was, maar ik besteedde er verder niet echt aandacht aan.
Nu krijg ik dus een brief waarin staat: u bent er waarschijnlijk nog niet aan toegekomen om de jaarbijdrage te betalen, en daar dan een acceptgiro bij.

HALLO?? Wat is dit? Wordt ik nu serieus verplicht een jaarbijdrage te betalen? Ik heb afgesproken met ze om per kwartaal te betalen, als ze dit dan niet afschrijven is niet mijn probleem maar die van hun. In de brief of op de acceptgiro staat ook geen bedrag ofzo. Bovenaan de brief staat: herinnering. Ik heb nog nooit een brief gehad met dat ik een jaarbijdrage moet betalen?

Weet iemand of een jaarbijdrage verplicht is? Ik ben namelijk 2jaar geleden lid geworden en toen ook aangegeven per kwartaal 4 euro te willen doneren. Ik heb nog nooit een jaarbijdrage hoeven te betalen? Of isdie brief gewoon om extra donaties te innen?
IEMAND?

volgens mij proberen ze dit gewoon bij iedereen… zodat je misschien nog meer geld geeft. je bent niets verplicht, want jij hebt aangegeven dat je per kwartaal wil betalen.

Maar ik heb niet per kwartaal betaald, ze hebben niks afgeschreven. daarom twijfel ik zo