Jaarafsluiting HAN

Oke, dit komt over als een dom topic.
Maar wie weet wat ‘jaarafsluiting’ inhoud op de HAN nijmegen? 1e jaar.
Bijv. hertentamens, aflsuiting?

In het 1e jaar trouwens, ik zal het in de beginpost even erbij zetten.
Als je het weet reageer alsjeblieft, ik wil het echt graag vandaag nog weten.

Up…

Kom op mensen!
Ik moet het echt weten.

Het jaar is echt nog niet afgelopen. Maar waarom moet je het vandaag nog weten?
En ik kan je niet helpen, ik had gehoopt dat het over de HAN Arnhem ging, daar zit m’n vriendje. Wat voor opleiding doe je precies?

Yes, ik wil festivalkaartjes bestellen, vandaar…
Ik doe maatschappelijk werk en dienstverlening…maar ik denk dat het misschien wel hetzelfde is als in arnhem hoor :slightly_smiling_face:

Als het goed is loopt het jaar indd gewoon gelijk… Staat het niet in die agenda, of in de syllabi? Of wat dan ook?

En waar wil je kaartjes voor bestellen? :angel:

Non…er staat alleen ‘jaarafsluiting’, verder niks.
En ik wil bestellen voor werchter, ik ga dood als ik daar niet heen kan dankzij school. Ik overdrijf voor een dramatisch effect.

Werchter is toch in augustus? Dan is het jaar allang afgesloten, dan is de introductieweek al bijna begonnen haha.

1 t/m 4 juli :slightly_smiling_face:
Ik denk dat je in de war bent met lowlands…

haha nee, iemand zei tegen mij dat werchter in augustus was, ik had al zoiets van: dat klopt niet…
ik had ook wel graag naar werchter gewild, omdat ik vanwege m’n examens niet het hele weekend naar pinkpop kan, en lowlands al uitverkocht is, maar ik wordt geopereerd na m’n examens, en ben ik dus met werchter nog niet genoeg hersteld… :frowning_face:

Oh dat is shit zeg! Veel sterkte <3.
Ik vind pinkpop dit jaar echt geen goede line-up, en LL is inderdaad al uitverkocht. Ik ga er maar vanuit dat ik niet naar werchter kan, dus ik zit nu te denken aan pukkelpop. Misschien ook leuk voor jou :slightly_smiling_face:. Als is er nog niet echt iets bekend…