jaar samen, cadeau?

Mijn vriend en ik zijn binnenkort een jaar samen… nou doet hij een activiteit en ik een cadeau, maar ik weet dus echt niet wat ik moet geven want we hebben samen al een ring met datum…

Weten jullie iets? of wat je jou vriend cadeau hebt gegeven.

Ik zou iets persoonlijks doen. Concertkaartjes voor een band die hij helemaal leuk vind of kaartjes voor een voetbalwedstrijd ofzo.

Ik vind het ook altijd wel grappig om iets te doen waar jullie heeeel erg om hebben gelachen ofzo en dat idee dan verwerken in een cadeautje.

ZOEKFUNCTIE

oeps, capslock

Uhm mischien heb ik dat al stiekem gedaan?
:tipping_hand_man:

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/officiele-topic-cadeau-voor-je-vriend-136113.0.html

dat was moeilijk… :yawning_face:

Ga ergens anders lopen janken ofzo? heb ik allang gezien maar niet wat ik zocht? doh

en nu denk je dus dat wij in dit topic wel wat voor je kunnen verzinnen?

Het officiële topic is er niet voor niks, als iedereen haar kleine probleempjes hier gaat posten is het forum een zooitje

Nou dan kijk je toch niet? mij een last minder:)

jij bent een last voor dit hele forum

echt meid ben jij zo kinderachtig?:slightly_smiling_face: nou dit is laatste wat ik tegen je zeg want ga ik niet zakken naar jou niveau

Jezus doe niet zo knullig tegen elkaar. :’)
Als zij toch niet kan vinden wat ze zoekt dan is dat toch gewoon zo?
OT; Uhm, ik zou het niet weten, dus upje voor jou.

ze heeft gelijk, dit is echt het zoveelste topic over cadeautjes voor vriendjes.
Als je een jaar met hem samen bent ken je hem indmiddels wel
goed genoeg om ZELF iets te bedenken lijkt me

Nou, de één is wat inspiratielozer dan de ander. Maar opzich heb je een punt, want een cadeautje moet natuurlijk wel persoonlijk zijn, en aangezien wij haar vriendje niet kennen, en zij niks in die andere topics kan vinden, wordt dit een zware bevalling denk ik zo. :’)