Jaar met mijn vriend, wat moet ik hem geven?

zondag hebben ik en me vriend het een jaar! ik heb geen idee wat ik heb moet geven… weten jullie nog iets leuks?? of wat jullie gedaan hebben??

Titel had iets duidelijker gemogen xD

+ in de goede categorie

Ik heb vandaag een jaar met mijn vriend ^^
We gaan vrijdag uit eten en naar de bios

titel veranderd en in goede categorie gezet.

ja sorry heb nog geen idee hoe deze site werkt!! maar bedankt wie het verbeterd heb:)

http://www.kruidvat.nl/do…2-kritallenfotoframe.aspx

Dit heb ik um gegeven gisteren, voor de 6 maanden.

ligt eraan waarvan die houwd als die van een band houd zal ik een band shirt geven en als die van petjes houd dat

of je kan een soort strip dansje doen terwijl je het kadootje onder je shirt heb geplakt ofzo als het niet eente groot kadoo is

kaartjes ergens voor ofZo

als je een jaar een vriend hebt weet je hopelijk wel waar je hem blij mee maakt.

idd, als je het dan nog steeds niet weet… als er iets is wat hij graag nog eens zou willen doen, of wat hij graag zou willen hebben geef je hem dat. En anders ga je gewoon een keer met hem uiteten ofzo, of een weekendje weg (:

Het lijkt me dat je je vriend na een jaar toch wel goed genoeg kent om te bedenken wat hij leuk vindt.

Ik weet niet of je romantisch bent of dat je vriendje dat leuk vindt maar ik heb voor mn vriendje een hartjesdoosje gekocht en daarin 40 papiertjes in een rondje gedraaid waarop ik redenen had geschreven waarom ik van hem hou :slightly_smiling_face: En dan bovenop heb doosje had ik geschreven “Ik hou van jou omdat…”
Succes ermee in ieder geval!

wat schattig, ik heb alweer 4,5 jaar XD

Weekendje weg lijkt mij opzich wel leuk.