Jaaa of neee?

Ik probeer het verhaal niet te lang te maken, :flushed:

[b]Het is zeg maar zo,
Ik ken een jongen waar ik nu best goed mee omga, maar hij is super lief voor me. Dus ik vind zn innerlijk super!
Maar ik ben niet zo’n meisje die naar het uiterlijk kijkt, en geef toe elk meisje kijkt wel ietsie pietsie naar het uiterlijk!
Hij is zelf 1.98, & ik eind 1.50, daardoor voelt het voor mij heel raar omdat ik altijd met jongens omging van mijn lengte (wat groter xd)
Nu wilt hij me leren kennen enzo, Ik heb daar absoluut geen probleem mee! Maar ik vind het heel moeilijk met de lengte enzo, hij valt op kleine meisjes xd

Maar zouden jullie met iemand gaan die VEeeeeeel langer dan jou is?
&, is het normaal dat ik hier aan moet wennen. :astonished:[/b]

Hopelijk hebben jullie wat tips &, was het niet te lang voor jullie xd

Ik ben 1m62 en ben altijd de kleinste in t gezelschap.
Lengte hoeft niet uit te maken hoor, liefde zal 't dan overwinnen.
Dus geneer je er niet om hoor.

Ik weet niet waar je je druk om maakt. Lengte maakt toch niks uit?! Misschien is het idd een kwestie van wennen, maar laat je je er niet door sturen!

Nja de lengte zou eigenlijk niets uit moeten maken, maar ik val ook niet op hele lange jongens van 2 meter ofzo hoor! :stuck_out_tongue:
Maar als die jongen toch heel leuk is kan je er toch wel mee leven of niet?

kijk eens wat een talent je hebt, gebruik gewoon je humor :slightly_smiling_face:
nee ik snap je punt wel, maar hij zegt zelf dat die op kleine meisjes valt.
een voordeel is wel dat je altijd hakken aan kunt, misschien zal het even wennen zijn. maar laat de lengte je niet ergens van weerhouden!

Ik ben zelf 1.58 dus heel klein. En ik heb een vriendje gehad van 1.90 wat een verschil… Haha maar lengte maakt niet uit (:

uh je zegt zelf; ik ben niet zo’n meisje die naar het uiterlijk kijkt .
wat boeit het dan ? hij is toch hartstikke lief ?
er kan toch niet veel aan veranderd worden, en als jij je gewoon goed bij hem voelt en hij bij jou dan zie ik het probleem niet.

Ten eerste denk ik dat je nog wel groeit (ik weet niet hoe oud je bent)
En het is toch ook niet zo erg dat hij veel langer is? Beter een te lange jongen dan een te korte (:
Ennn er is nog een chille oplossing: hakken!

Oh echt waar?
Jaaa ik ken hem nog niet persoonlijk maar mn vrienden kennen hem wel.
En het is een super lieve jongen,
Het is alleen zo… dat ik altijd moeilijk heb met van ‘‘ik vind hem leuk’’ te noemen.
Dan weet ik dat ik hem leuk vind,… maar dan ben ik bang dat als ik zijn vriendin ben dat ik hem opeens helemaal niet leuk vind,… Misschien kan het liggen dat sommige jongens me pijn hebben gedaan? Hebben jullie dat ook dat je soms twijfelt…?

Als je zelf zegt dat uiterlijk niet de boventoon, moet je je hier niet druk over maken.

Wat maakt het uit?

Ja, waarom niet? Ik heb ook verkering met een jongen die veeeel langer dan ik is. (Hij is 1.90, ik 1.58) De lengte is echt geen enkel probleem, hij vindt het juist wel lief dat ik kleiner ben dan hem. En zoals BEFOREYOULOVE ook al schrijft: je kan altijd hakken aan, hij zal nooit zeuren dat het niet mooi is omdat je dan groter bent dan hij. Nog een voordeel: als je klein bent kan een langere jongen je veel beter optillen dan wanneer je bijv. 1.85 zou zijn.

Hahaaa dat vind ik altijd zo schattig <3333’
Maar ik ben altijd bang dat als ik met die jongen heb opeens niks voor hem meer voel, heel raar… Komt ook maybe omdat ik niet zoveel vriendjes heb gehad of denk je dat niet?

Upp!

Ik ben 1m53 en mijn vriend is 1m86. Onze leeftijden zijn 19 (ik) en 22 trouwens.

We zijn heel gelukkig samen en in de praktijk merken we vrij weinig van het lengteverschil. En als het een keer ter sprake komt is het nooit iets negatiefs. Bijvoorbeeld toen we een keer hand in hand liepen: “Heeey de ene is klein de andere is lang! Wat schattig!”. Dat is heel leuk om te horen.

Het belangrijkste is hoe jullie met elkaar omgaan en wat jullie voor elkaar voelen, wat maakt lengte nou uit wanneer het op liefde aankomt? Naar mijn mening is zo’n lengteverschil heel leuk juist. Je krijgt leuke opmerkingen te horen zoals ik al eerder zei maar het is ook ontzettend schattig om te worden opgetild door je vriend, door hem geknuffeld te worden (of hem te knuffelen!) of om op je tenen te staan tijdens het zoenen!

JAAA hallo gewoon doen:P
ik ben 1.60 en mijn vriend is 1.97 :slightly_smiling_face: k

gewooon doen idd!

nou, bijna al mijn exe zijn kleiner dan ik xDD
dus, gwn doen.
heb boeit geen fuck meiss.
als je je der niet lkkr bij voelt, praat erover.
suc6(L)xxx

oja en geloof me :stuck_out_tongue: als je hem beter kent let je daar echt niet meer op