ja of nee..

ik probeer het even kort te houden. ik begin maar gewoon met het msngesprek dat ongeveer zo ging:

Hij: Wie vind je leuk, mij of hem(een andere jongen)
Ik: Weet ik niet…
Hij: Je vind hem dus leuk
Ik: Dat zeg ik toch niet!?
Hij: Okeee… Maar wacht;
Hij: Aster, wil je verkering met mij?
Ik: Is dit sirieus?
Hij: Ja. Ik vind je gewoon écht leuk.
Ik: Ik geloof het niet je bent met al die meisjes bezig en je hebt mijn vriendin vanmiddag nog gevraagd dat heeft ze zelf gezegt
Hij: WTF. Ik ga dr nu bellen
-later
Hij: Ze zegt dat ze het nooit heeft gezegt
Ik: Nouja dat is wel zo maargoed.
Hij: Maar wil je met me?
Ik: Nee. Je bent met al die meisjes bezig en daar kan ik gewoon echt niet tegen.
Hij: Ik zweer het, als ik met je heb dan verbreek ik al het contact met al die meisjes en ben jij alleen voor mij.
Ik: Ik denk er gewoon even overna oke?

Nou zo ging het dus ongeveer (dit is maar echt iets van 3% van het hele msn gesprek ;d)
Maar ik weet het dus echt niet! Als ik ja zeg weet ik dat ik spijt krijg, maar als ik nee zeg krijg ik dat gewoon ook!
Want als ik dus Ja zeg:
Hij is met al die meisjes bezig en dat hij het contact zou verbreken geloof ik niet. Ook zegt hij de heletijd dat ik het enige meisje ben die hij leuk vind maar mijn vriendin zegt ook dat hij dat tegen haar zegt. En ook de krabbels bij de hyves van een aantal meisjes staat ook allemaal ‘je bent van mij, ik hou van je, de enigste’ blablabla. Hij gaat me dus echt kapot maken dat weet ik zelf ook. Ook heb ik daarna aan een goede vriend van hem gevraagd ‘vind hij me echt leuk’ en die vriend heeft nee gezegt. Maar dat gesprek ging ongeveer zo.
Ik: Vind A mij leuk?
Hij: Waarom, vind je hem leuk dan?
Ik: Weet ik niet, maar daar gaat het ook niet om. Ik moet weten of hij me leuk vind want ik wil weten of hij tegen me lult of niet.
Hij: Wie vind je leuker dan, hem of mij (dit is dus die vriend waar die ander ook om vroeg)
Ik: Ik weet het gewoon niet okee…
Hij: Maar ik wil het echt weten!
Ik: IK WEET HET GEWOON NIET. En geef nou gewoon antwoord, vind hij me leuk of niet.?
Hij: Nee. hij vind je niet leuk
Ik: Okee. was dat nou zo moeilijk
Hij: Nee. maar nu jij, wie vind je het leukst van ons twee?
Ik: IK WEET HET GEWOON NIET.
En er is dan nog een probleem, die jongen dus vind mij ook leuk, hij heeft me niet gevraagd maar ik zit er wel mee. Als ik dus met A neem, dan doe ik hem pijn en dat wil ik niet maar ik wil gewoon echt goede vrienden met hem blijven.

EN als ik nee zeg:
Ik vind hem nog steeds wel een klein beetje leuk, twee maanden geleden leerde ik hem kennen en toen was ik ook echt verschrikkelijk verliefd op hem. Dat is wat minder geworden toen hij met een ander meisje kreeg. Maar dat is dus een tijdje uit, en ik weet zkeer dat ik spijt krijg als ik nee zeg. Ik bedoel als iemand mij vraagt ‘wie vind je leuk?’ Dan zou ik zeggen, A. Of ‘als je moest kiezen, met wie zou je nemen’. Dan zou ik hem ook gewoon kiezen maar nu het toch echt zover is weet ik het gewoon niet meer.

Ik hoop dat je het begrijpt, als dat niet zo is kun je het gewoon vragen maarja.x

Ze zijn allebei niet te vertrouwen. Als je nu al weet dat hij je gaat playen?
Geen van beide dus!

Wat een dramameesleurende sjonnies.

Ik zou ze laten.

Verkering vragen op msn.

Ha-Ha.

Zeker geen ja zeggen 8’)

Ik denk dat je het beter niet kunt doen, als je nu al weet dat hij hetzelfde is met zoveel andere meisjes… En hoe ging het met zijn vorige vriendin? Als hij toen hij met haar was ook met andere meisjes bezig was, is de kans groot dat hij dat ook bij jou doet…

Beter hou je ze alletwee gewoon als vriend en verder niks

ten eerste; verkering via msn is ZOOOOO NOT DONE!!

ten tweede; Waarom denk je er überhaupt over na iets met die eerste jongen te nemen als je niet eens verliefd op die eerste jongen bent én je nu al weet dat je hem niet kan vertrouwen én dat hij met ZO VEEL meisjes tegelijk kloot en dus HEEL ERG wanhopig is.

ten derde; waarom zeg je ik weet niet of ik hem leuk vind, maar plaats je dit bericht. Vind je hem niet alleen leuk omdat hij jou nu vraagt?

ten vierde; Zoek een leuke jongen en ga niet achter deze stakkers aan.

Je bent deze toch niet waard? Hij wilt per se iemand, en jij bent ook nog is zo gek om erover na te denken ja te zeggen… Neem een jongen die je écht leuk vind, waar je van te voren paar keer mee afspreekt, wie lieve dingen naar alleen jou smst… ect, ect, ect…
Zodra er een jongen onderaan je raam met een roos in zijn mond op zijn gitaar een liedje voor je gaat spelen, dan pas moet je iets met hem nemen;)

ja en sowieso wat die tweede zegt is wel logisch dat hij zegt dat die ander jou niet leuk vindt, als hij jou zelf leuk vindt…

Please, stop met jezelf voor de gek houden. Jij bent niet echt hoteldebotel en zij al helemaal niet! Een vriendje hoort speciaal te zijn, alleen van jou te houden op die manier en jij alleen van hem. Als je twijfelt, niet doen en ik weet zeker dat je als een gek twijfelt. Dus heb zelfrespect en neem ze geen van beide, ze zijn het niet waard. Het klinkt namelijk niet alsof ze een relatie willen, maar meer een soort wedstrijdje houden.

Wacht, heb geduld en dan ontmoet je de ware wel, hoe cliché het ook klinkt/lijkt.

heel erg bedankt allemaal <3
en ja, ik denk dat ik niet echt iets met hem wil gaan beginnen, er zijn genoeg jongens die nog op de aardbol rondlopen die mij waarschijnelijk wel gelukkig kunnen maken. En inderdaad, volgens mij maakt die eerste jongen (A) er gewoon een wedstrijdje van met zn vriend om te kijken wie mij als eerste kan krijgen ofzo. Ik weet ook bijvoorbeeld dat A als enigste tegen mij heeft gezegt dat hij me leuk vind, maar dat ik het van hem tegen niemand anders mag zeggen. Terwijl die tweede (H) het al zn vrienden heeft verteld, en niet aan mij, omdat hij sowieso bang is dat ik hem afwijs (maar een goede (andere) vriend van hem heeft het mij verteld)

verkering vragen op msn is een beetje zielig xd

met die 1e moet je niets nemen want je weet al tot het niets wordt waarom zou jer er dan nog over nadenken,
en de n beetje lullig als je aan de 2de vraagt wat vind 1van me als 2je leuk vind.
zoek je gewoon een jongen die écht van je houdt (:

Via MSN is het wel beetje heel erg zielig he…

haha dat is het zeker, maar er is al een eerdere periode geweest dat hij mij leuk vond, en de eerste keer dat hij dat tegen mij had gezegt was gewoon recht in mn gezicht. Dus hij is niet iemand die alles via msn durft te zeggen en in het echt niks onderneemt.
Maar ik denk dat ik morgen op school even naar hem toe ga om toch te kijken of hij dit nou sirieus neemt of niet, ik weet echt niet of hij nou met al zn sarcasme achter msn heeft gezeten en me hard heeft zitten uitlachen om de dingen die ik zei van ‘je gaat me toch playen’ of dat hij het sirieus neemt…

*ergert zich dat alles digitaal gaat*