Ja of nee?

Hey,
Ik ga maar gewoon beginnen; Gisteren was de bruiloft van mijn zus. Daar kwam ik een kennis tegen die ik mijn hele leven al ken. Ik heb hem best wel lang niet meer gezien. Maar ik weet dat ik meer wil zijn. Hij is 15 en ik ben 13(maar wel serieuzer dan andere 13 jarige). ik wilde de hele avond met hem praten maar heb pas later op de avond pas een gesprek gevoerd. Toen wilden zijn anders weggaan en stonden die een paar meter achter hem eigenlijk helemaal voorin de zaal. En hij was nog steeds door aan het praten. Ik heb zijn nummer niet, maar wel via facebook. Kan iemand me helpen? Ik heb de hele avond mixed signals uitgestraalt. Geweldig, soms kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan

Je zou, als je wil, een casual gesprek kunnen starten via facebook messenger? Weet niet of jullie gemeenschappelijke interesses hebben? Anders zou je hem een youtube filmpje of een meme kunnen sturen en kijken hoe hij daarop reageert.

Ik zei tegen hem via facebook

Alles goed?

hij zei
Ja met jou

Ik zou gewoon door praten, kijken of het klikt. Even over de bruiloft praten et cetera en daarna kan het altijd nog uitgroeien tot meer.