Ja, en ook ik moet er aan geloven ..

… Want, ik heb zondag (over een week) een date ! :dancing_women:

Je kent het vast wel, die onzekere dingen als ‘‘Shit wat moet ik aan ?’’ Maar nog erger zijn die bedenkingen wat je nou eens kan gaan doen op zo’n dag. En ik heb mijn brein al aardig laten draaien, maar ik ben toch wel benieuwd naar jullie ideeën.

Hij komt zo rond een uurtje of 12 in de middag, dus ik zat er al aan te denken om eerst even wat thuis te drinken bij mij. En daarna misschien even naar het strand (mits het lekker weer is) en daar wat drinken.
Als het geen lekker weer is, zit ik te denken om naar de stad te gaan om daar wat rond te kijken en even lekker wat drinken. Maar ja, dat is zo stándaard.

Ik ben niet van plan om naar de bios te gaan etc. eerst maar eens elkaar goed leren kennen en vooral veel praten. Want zo leer je elkaar het beste kennen natuurlijk. Ik heb hem 4 weken geleden 1 keer gezien, maar toen waren we met een groepje.

Liefs !

Volgensmij is hier een algemeen topic voor! :slightly_smiling_face:

Weet ik, maar ik wilde gewoon een eigen aanmaken ; ) !

Je kan wel zoveel willen. Algemene topcis zijn er niet voor jan lul.

Naar de stad is wel leuk, gewoon lekker in een cafeetje/op een terrasje wat drinken. Je kan ook naar het park gaan (als je dat hebt in jou woonplaats).

er is hier een algemeen topic voor inderdaad. als iedereen een eigen topic voor dit soort dingen zou aanmaken, zou het forum een puinhoop worden en een stuk minder overzichtelijk. Daarom zijn er algemene topics om het forum zo netjes mogelijk te houden :slightly_smiling_face: daarom sluit ik je topic.