ja, en nou?

ik heb in juni met een feestweek een jongen ontmoet en hij zag me toen best wel zitten, maar hij dacht dat ik hem niet zag zitten, maar vond 'm wel interessant, maar in de vakantie niks meer van 'm gehoord enzo en ik was ook meer met m’n hoofd bezig vakantie te vieren.
sinds dit jaar zit ie bij mij op school en de eerste dag zei die op msn; ik zag je lopen. ik zo; ja ik jou ook. en toen begonnen we steeds meer te praten enzo, was onwijs leuk! hij begon wel al meteen met schatje en telkens complimentjes enzo, wat ik niet gewend ben van stomme jongens waarmee ik ervaring heb… maar ik vond het natuurlijk wel leuk dat ik zo veel aandacht kreeg, dus ging ik het ook terug doen. na een paar dagen, op een zaterdag, kwam ie langs en het was gewoon leuk en ook gezoend.
we hebben nu 3/4 weken contact enzo, misschien overhaast ik nu wel een beetje, maar hij zegt nu van; ja ik weet niet of ik wel iets vasts wil uit eindelijk enzo. maar ja, daar ben ik eigenlijk wel op uit en ik vind hem toch echt wel een leuke jongen. maar hij geeft me ook niet echt de kans om ‘te bewijzen’ dat ik het wél waard ben, want hij probeert een beetje afstandelijk te doen, zodat ie me niet pijn kan doen als ie echt niks vasts wil.
maar goed, ik weet dus echt niet wat ik moet doen?!
moet ik hem maar laten gaan of er juist voor gaan?

hmm moeilijk.
In eerste instantie zou ik zeggen: laten gaan. Er is een kans dat hij niet wilt en zo voorkom je dat je word gekwetst
Maar aan de andere kant: Als je er nu voor gaat, ziet hij misschien wel wat erin. Maaarr als hij nu niks wilt, word je harder gekwetst.

Ik denk dat je hem moet laten gaan en gewoon het leuke persoon blijven dat je bent. Misschien houdt hij je in de gaten en merkt hij hoe leuker je bent. Als hij er dan aan toe is komt hij wel naar je toe :]

hmm moeilijk, maar probeer in ieder geval gewoon met hem om te blijven gaan en dan zien hoe het loopt? volgens mij heb je hier niets aan haah

haha, opzich heb ik er wel wat aan hoor
ik denk dat ik gewoon zoals iGuu zei, beetje laten gaan en als ie me leuk genoeg vind, komt ie vanzelf wel, toch? (A)
hoop ik in ieder geval…
hmmpf, jongens vallen echt niet te begrijpen

i agree :grinning:

dat moet je ook echt niet willen :stuck_out_tongue:
tja lastige situatie. denk dat je toch gewoon moet aankijken hoe het loopt.

Ik ben het helemaal met Lisa eens. Je hoeft hem niet te negeren, maar laat hem contact met je zoeken en daar kun je dan op reageren. Hij komt er hopelijk snel genoeg achter dat hij jou beter niet kan laten lopen!

Als een jongen in 't begin niks vast wil, dan zal hij dat nooit willen. Neem dat ajb van me aan, je gaat z’n gedachten echt niet veranderen.

het is wel mogelijk, maar ik zou je hoop der maar niet op vestigen.

dit komt misschien hard aan; maar ik denk dat hij een beetje een player is. naja niet echt player. maar nu wil hij weer iets nieuws, denk ik.

laten gaan… hij zegt dat hij niets vasts wilt, als jij dat wel wilt dan past dat gewon niet bij elkaar.