Ja, en dan....?

Hee meiden,:slight_smile:

[fgcolor=#FF05E2]PLEASE LEES DIT!![/fgcolor]
ik heb een vraag… ahaha najaa was eigenlijk al duidelijk te zien aan de titel :angel: ik ben dus verschrikkelijk slecht in : “Hoe nu verder”
misschien snap je nu totaal niet wat ik bedoel. ik zal t even wat beter uitleggen:Ik heb een behoorlijke tijd geleden een jongen leren kennen, misschien heb je in mijn vorige Topic over B gelezen… (als je het topic nog wil lezen klik dan op deze link: http://forum.girlscene.nl…_message/7693505#m7693505)

Ik ken hem (B dus) eigenlijk al een hele lange tijd en ik vond hem altijd al heel erg leuk en knap. Ik had er alleen nooit aan gedacht dat er iets tussen ons zou gebeuren. Een goede vriendin van me, is ook eens met hem bezig geweest alleen was dat niet goed afgelopen.En ik zeg heel eerlijk dat dat door haar kwam. Ze is een typ dat eigenlijk met elke jongen wil rotzooien. En daardoor respecteren andere haar ook niet, en zien ze haar als ‘‘Slet’’ B haar haar op een avond een beetje met een andere jongen zien klooien, en op dat moment had hij al van: ‘‘laat maar zitten’’ Toen J (die vriendin van mij dus) naar hem toe liep greep ze naar zijn kruis.B reageerde verbaast en boos. Flikker op had ie volgens mij gezegd. Ze kregen ruzie, en de broer van J ging zich er mee bemoeien.

J vertelde uit het niets dat ze vroeger verkracht was, en B voelde zich gelijk vreselijk. uiteindelijk gingen ze met zijn alle naar buiten, er liepen nog wat mensen mee…Daar ging het hele gesprek nog verder. De broer van J reageerde dit keer boos op zijn zusje (J dus :stuck_out_tongue:) hij zei: ag joh dan laat je je toch lekker weer verkrachten.Op dat moment was B er helemaal klaar mee…
Ik kan het heel goed begrijpen… Ik vind het een aardig meisje, en het maakt me geen f*ck uit wat ze allemaal doet zolang ik het maar goed met r kan vinden vind ik het best.

B heeft me het andere kant van het verhaal dus laatst verteld, en heeft toen en ook al eerder tegen me gezegd dat ik niet met haar om moest gaan.
maar ik kan er zo goed mee leven…zolang ik maar geen gezeik krijg vind ik het best.maar genoeg over die 2, ik heb er dus nooit over gedacht dat het tussen ons wat zou kunnen worden. maar we begonnen uiteindelijk steeds vaker met elkaar te flirten …en een week of 5 (of langer) geleden zoende we dus ook met elkaar. :couplekiss_man_woman: als je het middelste deel van m’'n vorige topic leest kun je meer details lezen.Laatst had hij me weer thuis gebracht en gingen we iets verder dan zoenen. hij kuste me in me nek en streelde me overal . Ook ik streelde hem en zat bij z’n kruis…

Ik heb ook een reden waarom ik het nog niet wou, ik heb een open buikje…en daardoor heb ik geen navel…of tenminste een hele gekke navel. (lees: http://forum.girlscene.nl…_message/7641222#m7641222)Nu is het dus woensdag en zie ik hem waarschijnlijk weer in het weekend.We gaan vast weer zoenen…misschien weer iets verder maar niet verder dan dat we al waren.dat wil ik alleen als ik hem vertrouw… ik wil dus eigenlijk wat serieuzer worden…

niet meteen zo serieus dat ik hem meteen afschrik…maar ik weet gewoon niet hoe ik nu verder moet…
hij heeft wel een paar x gevraagd of ik bij hem langs kwam…maar elke x kon ik niet :pensive:

[fgcolor=#FF0D66]Mijn vraag is dus: Ik wil heel graag wat serieuzer worden met B, en vaker afspreken enzo. Maar ik weet nooit zo goed wanneer het echt serieus tussen ons is. Wanneer weten jullie zeker dat jullie een relatie hebben… wand het gaat niet meer zoals: Wil je verkering met me?[/fgcolor]

als je wat betere uitleg over iets wil hebben zeg t dan maar:D
dan stuur ik het zo gauw mogelijk terug :stuck_out_tongue:

verder mogen jullie je mening over J, de broer van J en natuurlijk B kwijt.

vraag maar raak en reageer maar veel :grinning:

thanks girls!!

xx Naomi

Ik persoonlijk vindt dat je wel erg snel heel ver gaat. Ga eerst een beetje leuk daten man! (:

Nou we kennen elkaar al ene hele tijd hea, en we hebben dus al best wel lang gevoelens voor elkaar.

we wilde op dat moment dus eigenlijk verder gaan maar deden we niet omdat we beide wisten dat we te snel gingen :stuck_out_tongue:

dat is denk ik ook de reden waarom hij daarna ook nog vroeg of we wat af gingen spreken…hij wou de volgende dag …maar ik kon weer eens niet :S

Oké sorry, dit ga ik dus echt niet lezen.

Jaa tuurlijk, maar je bent (nog) maar 16, er gebeurt echt niks ergs als je nog even wacht (a) Gewoon leuke dingen doen als vriendje/vriendinnetje, lekker zoenen enz maar je hoeft toch niet meteen alles te doen? Of doe je het juist daarvoor?

nog maar 16… ik weet het…
maarja iedereen is anders en een getal heeft dus niet met de persoon zelf te maken…

veel 16 jarige willen als oudere behandeld worden…
zo word ik al behandeld, en daar kies ik ook helemaal zelf voor

als ik een fout maak neem ik de verantwoordelijkheid er voor enz enz.
ik kan dus ook beter omgaan met jongen ouder als mij
B is 23 jaar…jaa een heel verschil maar hoeft niets uit te maken…

ik wil dus eigenlijk wel verder als alleen zoenen, maarja natuurlijk alleen als ik hem beter ken…

maar weet wel dat ik het niet tot me 18e uit ga houden vooral niet als het serieuzer word met B

dan hoef je er dus eigenlijk ook niet op te reageren…

zou please iemand dit willen lezen:(!!

zou je hem willen uppen als je hem niet kan lezen?
dan kan iemand anders het wel lezen

Kort het in.

ik snap niet waarom meiden hier soms denken dat we geïnteresseerd zijn in ellenlange details en levensverhalen :wink:

goeiendaaag, die verhalen worden ook steeds langer.

ik heb het verhaal gelezen, alleen ik snap niet echt wat nou je vraag is?
want hierboven gaat het over ‘te snel gaan’ en in je eerste post over meerdere date’s
kan je niet een korte samenvatting geven wat nou je vraag is?

Inderdaad, is mij net iets te lang.

we hebben eigenlijk noot echt date’s gehad hoor, we zagen elkaar gwn bijna elk weekend…en dan bracht hij me thuis…

Wat heeft dat met je vriendin (J) te maken met hem dan? :S

Maar goed, je had niet het hele verhaal hoeven te typen voor de vraag.
Maar je vraagt dus wanneer het serieus is?
Ik zou gewoon iets zeggen van hoe zit het tussen ons? oid.

Als je serieus verder met hem wilt, dan moet je je niet bezig houden met ‘wanneer kan ik verder met hem’ in seksueel opzicht.
Je vindt elkaar leuk, gaat met elkaar om, leuke dingen doen enzo. Daaruit kan een mooie relatie opbloeien, waarin je vanzelf elke keer een stapje verder gaat.

Als je hem echt leuk vind, ga je gewoon lekker met hem daten en leuke dingen, lekker verliefd zijn dus.
De rest komt vanzelf. :wink: