ja en dan heb je een probleem;

Ik sliep dus een tijd geleden voor het eerst bij mijn vriendje, ja niet bij hem op de kamer maar bij zijn zusje… Zijn ouders zijn streng gereformeerd (dus gelovig,geen seks voor het huwelijk blabla, daar denkt mn vriendje heel anders over ) maar nu bleef hij laatst bij mij slapen en mijn ouders vroegen of hij wel bij mij op de kamer mocht slapen. dus ik loog even dathet mocht, maar nu blijft die vrijdag weer bij mij slapen in mijn 2 persoons bedje.
alleen nu komt het probleem; zijn ouders willen met mijn ouders afspreken en stel nou dat ze het daarover gaan hebben, dan zijn we dus wel mooi de lul…

als je het je ouders uitlegt…
kunnen ze dan niet voor je liegen?

Heey
Vertel aan je ouders dat je echt gek op je vriendje bent en dat je aan seks toe bent (neem aan dat dat zo is als ik het lees). Vertel aan je ouders dat zijn ouders hier heel streng in zijn en dat dit het nogal lastig maakt voor jullie met bij elkaar logeren. Stel voor aan je ouders dat zij het niet aan zijn ouders vertellen, want dit kan ruzie veroorzaken en dat wil je graag voorkomen want je houdt van je vriendje.
Hoop dat je hier wat aan hebt! En dat je ouders aan jouw kant staan. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Succes! Xxxxxxxxx

met je ouders praten!

Ja vertel het je ouders gewoon. Zeg er dan wel even bij dat je vriendje het ook niet eens is met zijn ouders, anders kunnen daar weer verwarringen door ontstaan…

Een probleem is pas een probleem wanneer er geen oplossing meer voor is. :’)
wordt altijd tegen mij gezegt, hahaha.

Maar kun je niet met je ouders praten?
Dat ze voor je liegen ofzo?
Zullen ze vast wel snappen, hun zijn toch ook ooit jong geweest?
Hun wouden vroeger toch ook het liefst bij hun vriend/vriendin in hetzelde bed slapen?
Als je er ook gelijk bij vertelt dat die vriend zelf helemaal niet zo gelovig is etc.

ja nou mijn ouders doen vrij snel moeilijk, en als ze erachter komen dat ik heb gelogen… :’)
dan heb ik een echt probleem zegmaar.

Wowjoo, dit is even heel raar!
Ik heb een vriendje, zijn ouders zijn streng gereformeerd, Ik slaap bij hem altijd bij zijn zusje op kamer… bij mij thuis slaapt hij in mijn 2persoonsbed, en ik heb de eerste keer ook gelogen!
nutteloze reactie

Hmm, zo zijn mijn ouders ook. Nja mijn vader sowieso, die houdt er al helemaal niet van als ik hem voorlieg. Maar dan toch zou ik even met ze praten erover. Misschien stel het eerst een van je ouders voor en dan dat je ouders er samen daarna over praten. Bijv. ik vertel meestal eerst mijn moeder iets, en dan zeg ik; kan jij dr misschien met pap over praten? En dan komt het meestal wel goed :slightly_smiling_face:

haha ik zou de eerste keer ook niet bij mijn vriend in bed mogen… altijd gewoon gedaan
onze ouders zijn ook vaker bij elkaar geweest maar dit was nooit een onderwerp van ze =)

hahaha ja wtf (’:

Maar ik wil je wel helpen! Zouden je ouders erg boos worden als je het verteld?

kan je je ouders niet vertellen dat je dacht dat je vriend gewoon bij je in bed mocht slapen? dat je het gevraagd hebt aan je vriend en die zei dat dat gewoon mocht… en dat jullie erachter zijn gekomen dat zijn ouders dat toch echt niet goed vinden, en jullie niet willen dat er problemen klomen vanwege zo iets

ja dankje, daar kan ik wel iets mee (:

Je kan beter gewoon eerlijk zijn, dan hoef je niet steeds rekening te houden met allemaal verhalen die je hebt opgehangen.

Tegen jouw ouders die dan wel even voor je liegen zegmaar hé, niet tegen zijn ouders.

ja maar stel dat je verteld dat je eerst niet op de hoogte was dat je niet samen mocht slapen is dat niet een hele grote leugen wat moeilijk te onthouden is… plus dan moet je het daar ook echt bij laten
en zeker als je zegt dat je geen problemen wilt en het daarom ‘eerlijk’ ze verteld zullen ze er niet weer steeds over beginnen… dit zal geen onderwerp zijn waar je nog weken aan herinnerd word.

nee nouja, misschien maak ik er juist een te groot probleem van. ik denk niet dat als mijn ouders de 1e keer kennis maken met zijn ouders dat ze het dan daarover gaan hebben maarja (:

haha ik ken het hoor, mijn ouders hadden liever dat ik op de oude kamer van mijn vriend’s zus zou slapen… maar natuurlijk gewoon lekker in zijn bedje gaan liggen en vlak erna zouden zijn ouders langs komen en die vertellen letterlijk alles xD dus was ook als de dood xD
gelukkig hebben ze het er niet over gehad =)
en ik kon niet echt wat tegen mijn ouders vertellen want bij mij waren het dus juist mijn ouders die ons appart wilde hebben slapen xD zijn ouders vinden alles prima =) vandaar dat ze het er ook gewoon over zouden hebben xD