ja alweer iets over een ex...

[i]Hee meiden!

ik ben heel erg in de war…
het is 2 maanden geleden uitgegaan met mn ex.
ik ben nog steeds gek op hem, en soms lijkt het of hij het ook nog wel is op mij.
maar even later doet hij er weer zo ´koel´ over…
we raakte paar dagen geleden weer aan de praat met elkaar… en daar vroeg hij wanneer we weer is afspraken. dus ik was gelijk weer enthousiast enzo!
maar nu heb ik hem alweer paar dagen niet meer gesproken, en maandag zouden we 5maanden bijelkaar zijn gweest… dus ik zit te twijfelen om een smsje te sturen met ik mis je er in. om weer een beetje contact tekrijgen.
zouden jullie dat ook doen? of wachten tot hij er weer mee komt…
ik hoop dat jullie me kunnen helpen

liefs,[/i]

pf moeilijke situatie, ik denk dat ik die sms niet zou sturen, eerst zeker weten of hij jou ook mist. Als je er bijna zeker van bent zou ik het toch doen, als hij jou ook nog altijd graag heeft zou het super schattig zijn ^^

ja ik zei ook ik mis jou lippen op de mijne… om beetje tekijken hoe hij daarop reageerde… en toen zei hij; ja ik eigenlyk ook wel…
haha ja ik hoop het!
maarja ze blijven onbegrijpelijk haha!
dankje voor je reactie :couplekiss_man_woman:

ik zou afwachten tot hij je stuurt of stuur jij eerst maar niet met ik mis je, gewoon hoe gaat het (:

als hij dat zei, denk ik dat je het wel gewoon kan sturen toch? ;]

ja… ben wel nieuwschierig wat hij zou terug sturen.
maar ook bang dat hij misschien niks terugstuurt…

Ik zou het eerder zeggen als je hem ziet. Hij mag wel weten dat je hem mist, en in real life kan je zijn reactie zien. Als je smst, antwoordt hij misschien niet (en geloof me, dat suckt). Maar als je hem niet direct ziet, kan je wel sturen vind ik.

idem @ whatapleasure
Ik zou zelf persoonlijk niets sturen, tot ik hem in real life zie. Ik heb al een paar keer gehad dat jongens de ene keer erg koel doen en je doodnegeren, maar de andere keer weer poeslief doen. Dat kan echt sucken, want je raakt dan verward.

En misschien voelt hij zich wel ongemakkelijk de volgende keer als hij je ziet als je het smsje met “ikmisje” al verzonden hebt.

@ HoiYi_
ja ik kan dan beter sturen, wanneer zie ik je weer is?
dan kan ik als het weer goed voelde het altijd nog sturen…
ja zo doet hij nu ook, daardoor ben ik ook in de war.

Sms gewoon eens of jullie kunnen afspreken en get it over with. Vraag hem meteen of hij jou terugwil of niet.

nou meiden…
het is allemaal heel toevallig maar ik heb gister met hem afgesproken!
we waren weer is aan het praten op msn en hij vroeg of ik nog wat te doen had…
gelukkig had ik dat niet dus kwam hij me ophalen! en gingen we over het strand lopen en praten…en toen hadden we weer gezoend en het voelde weer zo vertrouwd!
en hij gaf toe dat hij me de laatste tijd heel erg gemist had.
en waarom hij soms zo raar deed, was omdat hij twijfdelde met zn gevoelens…
ik laat het jullie nog wel weten als het weer ‘officeel’ is!! :flushed:
xxxx

ooh zo schattig ! ^^ ben blij voor jou x

Ben echt blij voor je!

zo te lezen heb je geen hulp meer nodig, wat leuk! :grinning:

Dankjullie wel!
echt lief dat jullie zo blij voor me zijn hihi! :grinning:

Haha, wauw!!
Wel leuk, zo’n happy ending!
Wish you the best x

Ik vind het superleuk voor je :grinning:!

Hopelijk wordt het officieel! Ben blij voor je (:

Dankje meiden!
als het goed is zie ik hem volgend weekend weer…
maar hij wilt eerst nog een wel paar keer afspreken voordat hij het weer zeker weet.

Ben echt blij voor je! :grinning: Goed dat het zo gelopen is!