J

J

Oh nee.
Het leeftijdsverschil is echt veel te groot, hij is allang volwassen, jij zit net in de pubertijd. Ik ben 20 en als een jongen van mijn leeftijd met een meisje van 13 zou daten zou ik het al echt niet oke vinden.

Ik zou afstand van hem nemen.

Je bent nog zo jong. Hij doet het alleen voor de seks en dat is zeer duidelijk. Het feit dat hij 22 is en jij 13 maakt dit alleen maar raar en vies. Hij doet dit waarschijnlijk ook bij heel veel andere meisjes en hoopt zo dat naieve jonge meisjes erin trappen.
Je houd niet echt van hem want je kent hem geen eens. Het kan lijken alsof het zo is maar je vind hem gewoon leuk en interessant maar dit is niks.
Laat het gaan en negeer hem voordat hij je straks nog naar naaktfoto’s gaat vragen en dan heb je echt een probleem…

Meid, je bent 13, hij is 22, en hij woont in Turkije en jij hier. Ik snap dat je verliefd bent maar dit is echt onrealistisch. Als hij nu al begint over houden van, seks en met je wil slapen, dat klinkt niet goed.

Ik weet dat het leeftijdsverschil groot is maar ik hou echt van hem ik ken hem ook goed ik kwam daar elke dag en hij mag geen seks hebben omdat hij moslim is maar ik snap wel jullie antwoorden want natuurlijk is er kans dat hij seks wilt maar ja ik denk elke dag aan hem en ik praat elke dag met hem ik weet niet hoe ik er overheen kom

Als hij al meteen zegt dat hij met je wil slapen, gaan bij mij de alarmbellen af, hoor. Maakt geen reet uit of hij wel of niet moslim is.
Praat niet meer met hem, verwijder zijn nummer en verwijder hem van sociale media. Dit is geen goeie jongen. Je komt er heus wel overheen, je bent pas 13; je hebt nog een heel leven voor je.

Als je voor jezelf al smoesjes en excuses gaat verzinnen, waarom vraag je dan nog advies?

wauw wat een blok tekst zonder puntjes en hoofdletters.

Om even te zeggen, ooit van de term bezness gehoord? Nogal snel dat dit allemaal gebeurd, niet?

+ Binnen een weekje ken je iemand trouwens niet écht goed en kan je ook niet al meteen van iemand houden.

Ik ken hem nu al 3 maanden maar ik snap jullie ik denk dat ik geen contact meer ga zoeken met hem

3 maanden zegt niks.

Beginpost weg, slotje.